DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Carta Hati ♥
Wednesday, November 30, 2011 | 8:27 AM | 0 comments


Assalamualaikum &Hai ;)
PMS kott =='
Hai, teruk benor aku sekarang neh.
Mudah sangat nak nangis, hai, pelik .
Betapa mahalnya aiq mata aku neh.
Senang sangat nak merajuk.
Selalu sangat nak terasa.

Kesian hang nak layan aku .
HAHA, Padan muka :p

" Dan berjanji untuk setia "

Aku taktau kena apa, aku sangat tak seberani dulu 
untuk mengatakan " Sayang" untuk orang-orang yang tak sepatutnya.
Dulu, bejebah aku panggil sayang, HAHA.
Tapi tkdak niat pun, aku mainmain jaa.

Tapi sekarang, even nak melawak pun aku bersalah.
Takut, takut menyakitkan hati seseorang.

Aku tak berani layang orang lain lebih-lebih.
Padahai dulu aku taram semua sama , HAHA.
Tapi niat mainmain jaa.

Yaaa, aku memang suka melawak.
Tapi percayalah aku tak memaksudkannya.

Entah kenapa sekarang aku tak berani, aku tak ada kekuatan nak melawak.
Mungkin, instinct untuk dia dah terlampau kuat ?
Mungkin, aku pun tak pasti.

Yang aku pasti, aku menangeh dengaq lagu Carta Hati tadi, HAHA !

# Aku nak mati :S


Old things | New things