DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Gilaaaa , aku confident tahappp niii :D
Thursday, October 6, 2011 | 11:09 PM | 0 comments


HAHAHA!
Nak terkencing berdiri aku tengok tempat waterconfident.
Yaaa , like my friend cakap .

" Walawehh , gillaa betoi aku confident neh"
HAHA!

Setakat macam neh , aku gelakgelak jeaa tengok perempuan lain jeritjerit.
Macam hampehh jeaa.
Tuuuu,gilaa riak ayat aku bhaiii.

HAHHA! Act, aku pernah join moremore adventure lagi.
Swim dekat empangan , serious aku mengucapppp non stop.
Muka cuak nak matiii.
Bibiaq keringgg , tukar kaler jadi putihh .

But, I really enjoy laa since lama tak buat lasaklasak macam neh kan.


Neh bebudak lelaki dah terjun dulu , depa excited lebih , biaq pii kat depa :D
 Iman , Iman , tengokkk . Dia buad muka terujaaa . 


HAHA, Sexy ouhh , lekat sanasini.
Haaaa , gg buad teruk kena kejaq dengan angsa dalam air .


Haaa, tolong jangan marah pak cik, Sorry.
Act, kami langgaq pakcik tu sampai dia terbalik.

Nasib tak jadi papa, Heee. Ganaih teruk kan kami?
 Thats all .

P/S: Rindu Tumpatt sangatsangat! 


Old things | New things