DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Bila nak muda lagi , boleh dak?
Friday, October 7, 2011 | 11:28 AM | 0 comments


Assalamualaikum , dan Hi ! (:
Okay , mood ceriaceria sebab malam neh kena bom betuibetui dengan Khairul .
Okay , tak bebai malam neh, Happy , Haaa :D

Tetiba teringat pulak zaman kecikkecik dolu.
Duduk rumah tak pakai baju , HAHA.
Masa tu slim lagii -__-'
Makan mama suap , HAHA, Seriously sedap!
Sebab tu debab laa neh , Haaa , Salah tangan mama pulakk nohh.
Pi sekolah serabaiserabai pun takpaa.
Takdak sapa nak teguqq.
Tapi dulu , serabai aku cun ibarat Schaa ;)

Minum Milo dalam botoi susu.
HAHA , neh syiookk habaq hang.
Milo panaihpanaih, memang best ah dapat lena pulak .
Lena lamalama takdak sapa nak kesah.
Tapi aku dulu main lamalama sampai maghrib baru reti nak ketuk pintu rumah bagi salam.
Balikbalik kena tibai , syokk ooo T_T

Mostly important, tak payah nak pikiaq belajaq .
Dulu aku rasa otak aku ringan , seriously!

Dulu , nak amik kepala buad tuju kasut pun raguragu 
sebab rasa kalau baling macam tak best.
Laaa , kalau amik kepala neh , buad boling padang , strike truih!
Championn serious tak tipuu .
Nahhh , merapu dah budak nehh , HAHA.
*Tuuu , hiperbola yang sangat melampau , cikgu BM tau , mati akuu T_T

Tapi sekarang? Dah besaq , macam nak pecah otak .
Kena belajaq , kena pikiaq masa depan .
Kena ngadap exam , Bebaibebai .

Tidoq lama takleh , benak.
Minum susu dalam cawan .
Kena pakai kemaihkemaih .
Serabut sikit kena sound , apa da hall? Dunia aku , suka hati ah!

Makan sendiri , tangan sendiri bukan sedap .
*Tapi aku tambah 5-6 kali jugak , okayy , tipu (:
Kena pakai baju tutup aurat , Haaa. 

Laaa , ada feeling , nak bercinta bagai . Al-Quran tak habih khatam lagi.
* Fuh , nasib aku khatam dah, boleh bercinta , HAHA , Okayy gatai .

Bila gaduh , nangeh , Khairul bukan prcaya aku reti nangeh , Grrr :3
Dia pikiaq aku Maximus kott , robot apa -__-''

HAHA , Okay , bukan neh nak habaq , intro baru :DD


Neh haaa , best kan? Kan?Siapa cakap orang ngata kat aku beli menan neh?
Orang lagi teruja taw .
Setiap kali aku maen mesti ada yang menyibok .

Aku okayy lagi dok tiup , ada yang duk maen kejaqkejaq belon nuh .
Lagi budakbudak kan?

Like Asmaa said 
" Now,16 is a time for playing, An age to be free , a time to get happy"
 So that , why cant you all just stop asking me ,
be matured,be matured and what the hell more. 

This is the time for me to be childish. Fullstop.
Takkan nak tengok, aku umur 30 , yang dah beranak 6 jadi budak .
Main belon,masamasak, dengan anakanak aku kott?

Memang tak ah kan. 
So , bila sampai seru aku be matured lah , dont worry.

A leader yes, is to be a model towards people.
But ,leader is about leading , the ideas , the strategy, the intelligence.
Hang Nadim pun boleh bagi idea gempak nak selamatkan Singapura.
Dia budak , that is we called profesionalism :)

Bila aku budak, yes im a child.
Bila aku sedang bekerja, yes im a worker .
Aku tak perfect ,aku sedang berubah .
Tapi aku tau takkan berubah , HAHA .

Kbye (:

P/S : Gila luah perasaan tahap ah!

 


Old things | New things