DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

You Shine My Days :D
Saturday, September 3, 2011 | 1:01 PM | 0 comments


Assalamualaikum :)
Okay , seronok *Tuu , tengok aku qenyih sampai ke keningg yang tebaii T_T

HAHAHA!
Okay , muka hang memang muka mintak penyepak , penerajang .
Serious , tak tipu .
1st tyme tengok hang rasa macam nak pi saman .

Tapi hang tak buad salah kat aku pun , Okay , mental going wrong -_-''
Muka annoy gilaa , tapi baik rupanya .
*Mai duit raya , aku puji hang melambung nehh :p

Woi bagero, best taw dapat kenai hang , lu taw ka?
Aku taw, mesti best tahap nak matii dapat kenai aku yang cute neh
*Tuuuu , nak muntah darah hijau -_-''

300+ Comment kita , memang terbaeekkk!


Blurr laa , tak pa , meh nak bacakan , 336 comments ;D
Hebad tak? Hebad kan?

HAHAHA!Okay , sampai bertemu next year :)
Take Care , Jaga Diri , Jaga Hati * Jaga muka jangan bagi nampak macam alien sangat -.-'

Nota Kaki : Janji tetap janji kayy (:



Old things | New things