DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Sepetang Syawal Pertama ;)
Friday, September 2, 2011 | 4:23 AM | 0 comments


Assalamualaikum ;)
Like Usual , post aku memang zaman tok nadok punya ;DD
Setelah penat berkutip duit raya yang memenuhi kocekku ^.^
Maka , kami make decision nak ke town.
Naik bus* Patuhi saranan government*
 
 And it goes like What The Hell Fucking Is This!
 Bila aku terpijak muntah atas bus, macam taik tahu?
Ada mamat neh mabuk kott, then terus tertidur tepi aku.
 
HAHAHA!Memang damnn shitt!
Aku pusing pusing kepala , mak aihhhh!
Tuuuu, selamat datang ke Bus Warga Asing.
Kami 4orang melayu, naik meremang bulu ketiak aku -_-'
Teringat aku pakai gelang emas, ah sudahh~
Aku terbayang, kejap lagi ada orang tetak tangan aku, Pummm!
 
Kudung sebelah,aishh buruk aku.
Kalau ada orang rogol aku , mak aiihhh , kesian laki aku.
HAHAHA!
My imagination is really really superb!
Lalu , aku meletakkan tanganku kedalam kocek.
Nasib baik cousin aku neh bakal tentera,so taklah takut sangat.
 
And the story begins...
 
 
Suatu ketika , tapak ini pernah dijajah.
*Tuuu , dokumentari sejarah mula dah , anak anak , keluar buku T_T


Suasana petang raya di Banda Melaka , penuh orang baq hianggg :3


Termasuklah kami yang memeriahkan petang 1Syawal neh.

Pelik bukan? Orang pakad raya tak mau mau , kami jalan sakan.
Baguihh ;DD

Peringatan Keras:
Kami bukan pendatang asing ;)
 
Nota Kaki: Tuuuu, cucu sejati Melaka pun baru tahu tempat ini wujud , Nahhh -_-'''
K,bye ;DD 

Labels:



Old things | New things