DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Salam Lebaran bukan leebaran ;)
Thursday, September 1, 2011 | 11:13 AM | 0 comments


Assalamualaikum ;)
Entry aku semua lapuk-lapuk , tak up to date kan?
Sedihnyaa tapi tak apa.

HAHA!Semua orang postkan benda yang latest , aku ja yang kemut kemut;D
Boleh kodd dapat award , blogger paling moist :|
*Buat apa asyik nak sama dengan orang , mana unik bhaii.

Tak apa , aku masih mood raya , Ngeee ;3
Famili Haji Rashid Hj Salleh .

Yaww! Nanny I pakai Pashmina wehh , nenek hang ada? ada?
Theme Purple
* Ekceli abah malaih beli baju tuu dia tapau baju time kak aku kawin ;D

HAHAH! Baju mak aku dengan aku baru naihhh , Tuuu , nak habaq jugakk.
Habaq pii laa -_-''


Abah pepagi dah cari jamban , tu tara tak makan lagi , apa daa -_-''

Minal Aidil Wal Faizin dari kami sekeluarga ,
Maaf Zahir & Batin kepada yang mengenali ;D


Mak Uteh kami dapat undangan pi Wedding Asyraf Muslim ;)
Ada? Hang ada? * Bunyi riakk gilaaa baq hangg.

Semoga Berkekalan Sampai Akhir Hayat * Wuwuwuw
Sampai hati dia tak kahwin dengan aku
* Peminat Ustaz Amirul pakad nak bagi penerajang kat muka aku dah , Haaa~

Nota Kaki : Duit raya hilang pi mana tak tau , biaqq~


Old things | New things