DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Pencopet Siber
Saturday, September 3, 2011 | 2:05 AM | 0 comments


Assalamualaikum (:
No more post untuk raya , raya dah habis,raya dah matiii!
*Tuuu,protes tak mau balik maktab esok T_T
 
 Cepaatt,bagi satu tepukan gemuruh dengan megetuk diri sendiri , Ting Ting ;DD
Tadi aku baca newspaper, ingat senang aku nak baca paper.
*Tuuu tanda aku bosan nak mati sebab tuh bukak paper -_-''
 
And I read a story about Jenayah Siber.
Okayy, macam interesting kan sebab siber kan medium utama untuk communication.
Dia cakap,okay,dia cakap nahh , bukan aku.
Kat kedai mamak,Kopitiam,McD,OldTown or apa apa kedai yang sediakan open internet service neh more risk untuk kena hack!
Kena godam mau?
Tak mau tak mau!
Melalui menda menda macam neh jugak, password FB kita kaa,
rahsia kerajaan kaa boleh hancuss!

OMG!Bahaya tahap tenuk nak mati tahuu?
Oh , tak faham kenapa mesti ada penggodam dalam dunia neh.
Duk diam diam layan FB kan bagoihh-.-''

Aman sikid dunia , oh!Aku taw.
Kalau tak dak penggodam siber, kesian kat pegawai siber, takda kerja nak buad ;D

So, berjaga-jagalah kalau nak guna open internet service yaa^^
Semoga keselamatan anda terjamin *Tuuu, tak bleh blah.

Nota kaki : Dont You Remember ,Adele <3




Old things | New things