DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Mood Raya Tak Hilang Lagi (:
Friday, September 2, 2011 | 10:59 PM | 0 comments


Assalamualaikum (:
It had been 3 days, im leaving my hometown *Sob sob ;'(
I really really miss them damn!

I miss the whole day smiling and laughing with them (:
I miss the moment that we had together.
I miss my nanny , my kins.
I miss the time that we "anyam" ketupat together.
The time that we shocked because of the mercun.
The time that we run away around the village, HAHA!*Ini serious lawak -_-'
I Miss All Of You <3

Topic : Tak Pernah Dibuad Orang Raya Raya Pi FunFair -_-''
Alkisah , lepaihh mak su balik , esok , Khamis,aku pulak nak balik , Sadih betul :"(
So that, hari neh , Hantu Bonceng!Hantu Bonceng!
Jum , okay , plan punya plan jadi ;D

Last last, tiket full untuk 10.20 , takkan nak amik midnight kan?
Soo, fun fair! fun fair!
HAHA!
*Tengok muka aku , tengok! Aku paling ekcited sekali T_T

Naik Spinner , muka aku , semua muka aku ;D
Kak chik and Radhi neh , masa mula mula , wahhh!
Kemain semangat, mulut becok serupa ayam luruh ekoqq dah.
 Fokus dekat yang ungu dan kotak kotak neh, semangat kan? kan?
 Tapi bila naik benda alah nehh -_-''

 Jadi lah macam nehh , HAHA!
Diam sampai ke sudah tahuu , tuuu, pening tahapp nak mati laa dua makhluk neh :DD

HAHAHA!
Abang Burn- Laju lagi!Laju lagi!*Gila cibai punya orang T_T


The second game ;D
Tengok aku , muka neh tetap naik!
HAHAHA! Serious best tahap nak matii .


And the last game yang macam hampeh , Abang Chik siap tidur lagi -_-'
*Serammm nieh!

HAHAHA!Thats all the last moment with them for this eid :)

Nota kaki : Semalam cousin aku dari Rusia datang, mak aku cakap gaji bersih dia RM 60000,bersih!
Gilaaa T_T , nak menangeh aku dengaq .


Old things | New things