DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Last Preparation * Post dolu-dolu,aku sorang raya lambat -_-'
Thursday, September 1, 2011 | 10:39 AM | 0 comments


Assalamualaikum ;)
HAHA!Neh entry berkurun abad punya nuhh .
Aku kan tak raya lagi , errrkk ,ikut planet lain punya takwim ;D

Semangat sepupu papat aku nak shopping,padahai tak beli papa pun.
But,it was a great vacation!


Credit to NajihaNalee ;)

Topic: Aku mengaku aku FAIL buat ketupat ;))

Sejurus selepas membabi buta menghabiskan air liur di DataranPahlawan, 
maka kami berkocoh-kocoh balik sebab takut kena marah.

Singgah beli daun ketupat,FYI ,Melaka ada varieties laa daun-daun neh.
Kalau kat Kedah meme susah nak cari, so that aku tak terbiasa dengan ketupat.

Nak dijadikan cerita, aku try lah nak belajar anyam.
Maka,berpusing-pusinglah aku sampai fed up dan naik gajah sebab tak jadi!

Bebai betui, susah macam hape lagi -_-''
Aku gulung-gulung jadi lain.Gerammmnyee!
Lalu aku redhaa* Padahai bebai tak mau mau*
Aku menukar profession ke arah pembubuh beras dalam ketupat.
HAHA!Misi baru,azam baru .
Dengan kedengkian yang macam taik , aku mengugatkan semangat si Najihah.

"Tak jadi,tak jadi tak payah buad la wehh , meh tulun aku sonang"
HAHA! Setan punya perangai -_-''

Macik neh pulak stail pantang cabau , haaaa, mula dia anyam dengan muka kerut-kerut.
Tuuu, nak habaq azam kukuh tersemat di dada.
Tuuudiaaa ;D

Buat-buat tak jadi , HAHAHA! Aku sukaa sebab ada geng.
Dia tak goyah beb! Try and error teach her and Tadaaa! Siap!

Apalagi , nuhhhh! Canang satu kampung kata ketupat dia jadi , HAHA!
Sengal la kau macik ;p

Aku tetap dengan kerjayaku membubuh beras yang semakin berterabur dek aku ;)
Akhirnya, G-ha berjaya buad satu ketupat sebab terlalu syiook nak post kat FB.

HAHA!Macam taik je kau -_-''

Nota Kaki :
Mamat hensem : Dylaaa tak reti menganyam laa,cemna nak buad bini:3
Aku : Aku nak kahwin mat salleh, tak makan ketupat laa , Boo~

 


Old things | New things