DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Final Destination *Second Time
Friday, September 2, 2011 | 1:02 PM | 0 comments


Assalamualaikum ;)
Entry neh aku buad khas untuk seseorang yang sangat cool dan hott!
HAHA!

Kan Last Friday aku dah tengok Final Destination Not 3D kat Kedah .
HAHA!Aku dah under 18 , teror tak aku loloskan diri .
Alkisah kami 3 orang nak tengok , Spy Kids pukul 6.35 petang,
so mesti berbuka dalam wayang kan?
Memang nak beli dah makanan , tetiba . 
Jeng,jeng,jeng* Efek bunyi,suspen dak?Suspen la :)

"Adik , SpyKids kah?"
"Ya"
"Maaflah, Spykids tak leh nak tayang sebab below 3 peeps je nak tengok"
" Laaa , saya nak tengok F.D tak bagi , haram tak takut aihh" 
*Padahai jerit tak mau mau dalam panggung

Datang pulak Mr. Boss 
"Adik maw tengok itu apa punya cerita"
"F.D uncle"
"Kasi diorang masuk"
 
Tuuu , senang kan? Macam VIP !
HAHA!
______________________________________________________________________
Raya 1st pulak , nak tengok lagi F.D yang 3D , aku on jaa .
Tengok poket laa , duit bejebah banyakkk .
Beli 4 tiket , yang padahal 3 underage ;D
 
Time check tiket , okay dah , lepaih .
Cehh , lega hati , Tak keluh kesah dah.
 
Nak amik spek , tiket tak dak .
Tuuu , lupa kata kena amik tiket .
 
"Cukup umur ke ni? *Dia tanya kat Daniel
"Errr , dah . Lahir tahun 1992"
"Batul ke neh? Meh kita sembang kat tepi"
*Dalam hati aku , apa neraka ini .
Hey , movie nak mula dah laa bangangggg -_-''
 
Lat-last kantoi Daniel Form3.
Duduk la dia sorang sorang kat luar .
 
And the story continue bila aku imagine
Satgi dia kena culik , balik neh ada orang mintak tebusan , 
lepaih neh kami takleh kuar umah dah .
HAHA! Gilaa :3

Turn kami pulak , muka rilax jee , cool :3
 
"Cukup umur ke? Ada bukti?"
Aku, " Abang Chik , keluarkan IC kau"
Nahh , cukup ;D

"Awak"- G-ha," Tak bawak ah"
"Awak?"-Aku, " Tak bawak jugak"

Tuuu nak taw yang jaga kami bukan sorang dua , nuh angkut geng dari mana hala sampai nampak macam kes polis!
Teruk dak?Teruk dak?

Kalau diorang buleh je nak buad muka macam haram , why not me .
Seraya aku berkata dengan kening yang berkerut 
*Rasa macam nak cirit kat muka diorang sekor sekor.

" 12.7.1992. Hai , tak faham bahasa , aku cakap aku cukup umur"
"920712-02-5786"
*Kaki , tengok kaki aku , rasa macam nak Kiss je abang abang itu T_T

"Okay okay cik , sila masuk"
Haaa , taw ketiaqqq .
HAHAHHA!
Youre guys are damn stupid!Bodoh!
IC itu memang betol , aku ubah tahun jee :3
Geliga dak?
Dengan memek muka , dah nama pelakon utama Dramafest MJSC Pendang 2011 kan ;)
Memang kawwwtiimmmm laaa ;DD

Nota Kaki : Aku gelak kat semua scene ngeri cerita itu , HAHA!
Abang abang kat belakang seat aku pun macam ne
" EEEEE,Wehhh"
HAHAH!
Tak macho la bhaaiii (;

Sincerely, Special For You ;)



Old things | New things