DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Silver Goes To . . . .
Sunday, July 31, 2011 | 2:37 AM | 0 comments


Silver?
* Sila buad muka + mata kedip-kedip *
HAAAAA ;D

Bukan buleh juai pun , tayah nak buad muka mintak penyepak boleh ?-__-''
Grrrrrr :3

Yaaa , Noor Adilah telah mendapat silver atau tempat kedua dalam 
Pertandingan Pidato Peringkat Daerah Kota Setar .

Nahhh ! Sila, sila buad muka terkejut pulak sebab apa aku sesat masuk daerah ini .
Haaaa,cenii . O
Okay,jadi ;)
Alkisahnya sekolah-sekolah daerah Pendang menarik diri, tinggallah maktab aku jaa .
Maka * Sila baca dalam nada Pidato ya ;)*
Maktab aku puh dipertandingkan dalam daerah KotaSetar .
Begitulah ceritanya .

Patut bebudak laki SMKAK duk buad pelik .
Haaa , best tahap nak mati tahu?
Nasyid depa ,nah!

Sedap tahap meggi kari .
Seriyes tak buhung .

Dan kenal jugak beberapa orang mamat yang gojes .
They're
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


Sobri dan Zahid (:
HAHAHA!

Depa memang awesome habaq hang .
Suara, nahhh !
Macam Ammar penyanyi nuh .

I Adore Them :)
Sporting tahap nak mati .

Huissshh , incik-incik , single lagi? Ngorat buleh?
*Gedik*
Okay , kidding .

Credit to FB for their picture , okay , admit .
*Curi*


Thanks to Aida Natasha yang sudi mengajaq aku nohh.
Walaupun hang tak menang , hang tetap pemenang bagi aku ;D
Toche tecer .

Alkisah pi pulak lawan peringkat negeri kat SP Inn .
Okay , kalah .
Lega, tak payah pi bertanding lagi .
* Padahai sedih kemain*

p/s : Seronok lawan kat hotel . Makan,minum sedap-sedap .Aku niat nak pi makan jaa ;D

Nantinakpilagi,



Old things | New things