DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Ouh , hari neh memang hari untuk aku memaki ja kott -_-''
Friday, July 29, 2011 | 9:02 AM | 0 comments


Ouh Bitch , Shit , Damn you human .
* F**k Off *
Its make me feels better -_-'
You are the one who force me to do that .
Okay , apa mengamuk-mengamuk hari neh?
Tak cun lah nanti , okay wait . Aku sentiasa cun :D
Arghhhh ! Lepas satu-satu mai . Tak reti-reti amik number giliran ka?
Sekali mai , sedas , dua das . Mati aaa :(
Firstly , bukak-bukak ja Formspring , nampak question yang sangat biol lagi sengal .




Haa , siap duk marah kami hire coach , Wat the Fish wehh .
Eh , kami hire coach tak guna duit hang sesen pun weh .
Dalam rules ada cakap ka? 
Ouh , tak tahu lah pulak .

Okay wait .
Hai fucker :)
Yes , we hired a coach and we were the people who paid him .
We were the team that lost in the dramafest .
So ?
Can you think that those words didnt useful anymore?
Kami kalah weh , tak guna nak marah . Bukan ada benifit pun .
In fact , kalau kami menang takpa ah nak kompelin . 

Neh dah  kalah .
Haii , neh satu lagi .





Duk tegegeh bangga MERBOK memang pa taw?
Weh fucker , ada aku heran maktab serbuk hang menang ?
Ada aku heran sapa kalah?
Ada .

Dont be so chewi la shithers .

Okay , nak sangat . 
Sangap ayat betul -_-'
Nah , tahniah weh , Merbok hang menang .

FULLSTOP . GO DIE :)


One thing that makes me wonder .
Maktab aku kalah , then tak dapat apa -apa pun kalau dia nak maki sekarang .
Dia nak bangga , lantak pasai hang ah . Duk buad syok kat wall aku pa .
Taik -_-'

Kott la menang , ada gak faedah nak maki . Free dapat dosa.
Awat hang dah cukup pahala ka duk cari gaduh?
Tak pasai aku dapat dosa sama , nak masuk neraka duk ajak aku sekali .
Masuk sorang-sorang dah laa .

Desperate -_-'

Satu lagi , apa faedah ha ? Hampa pi kat wall orang maki kejadah bagai .
Tengok-tengok " Anymous" .
Memang taik tenuk betul .

Duk bajet hebad , makii berapi-berapi , tau-tau tak berani dedah identiti.
Macam pa gi , sama macam orang berani berak dalam Tesco tapi tak ngaku .


C.O.W.A.R.D 

Laen kali nak maki orang , bubuh nama . Senang nak cari .
Gamak sangap gaduh ka , buleh aku pi penuhkan kesangapan hang .

Haihhh , budak Maresma , tapi tadak otak , otak udang .

P/s : Bertubat la weh . hai , cirit la hang .


Aku marah betoi neh ,




Old things | New things