DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Minggu Activity Semester 2 ?
Sunday, July 31, 2011 | 10:36 AM | 0 comments


You're suck!
Haiehhh , penat ehh .
Aku tak dak 3 hari , berceretet masalah.
*Choii, nak habaq aku orang penting*
HAHAHA!

Aku hanya sempat beraktiviti selama 2 hari ;DD
Sangat seronok sebab aktiviti macam hampeh .

Naseb ada games bot-bot nuh .
*Bunyi kebudak-budakan,padahai guna physic yang kuad*

BTW, SRC tak tau apa pun , kami hanya tolong jalankan , harap maklum :)

Aktiviti homeroom yang sangat ok ja .
Bina menara guna straw-_-''

Setahu aku , aku dok buad kejadah neh dari Form 1 .
Tak game lain ka tatao .

Tak menang-menang , memang brangg ah kami .
Jonet -_-''

*Mengantuk, to ce continue..*


Old things | New things