DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

* Manifesto * Aku Wakil Rakyat :D
Saturday, July 30, 2011 | 8:06 AM | 0 comments


Memang taik -_-'
Lepas balun 3 games boling kena balun cukup-cukup atas pentas pulak .

Haaa , itu pasai aku pergi maen boling,
dengan harapan balik lambat dan terlepas dari seksa dunia .
Tetapi itu semua dusta .

HEHHH !
Kena jugak ngadap masyarakat alien di DS sana -_-'
Yaa ,bermanifesto mengutip undi untuk menjadi BWP or SRC .

What's that?
Yeahh , it is Badan Wakil Pelajar or Student Representatives Council :)
Macam MPP kat U la , haehhh .

Let me tell a funny monkey story that happened to me that night .
Announcing now turn's :

Noor Adilah Bt Rashid .
Hurriedly, I went to the stage with 50-50 confident .
 Still stay cun there .
And .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BOOOOM! BURP!

Okay , sila-sila gelak .
Memang saja nak buad lawak pun -_-'
Aku jatuh atas stage gara-gara kain ketat.

Shitt!
 HAHA!

Aku punya nak kumpul kekuatan , choii , tau-tau begolek dah macam nangka :DD
 Aku pun katakan , " Relax, relax , gimik semata "

Padahai malu tatau nak habaq , 
rasa macam nak benam muka dalam tanah macam burung unta jaa :3

Satu DS bersamaan dengan satu maktab ketawakan aku !
Fuhh , memang buad hott betul .

Pulakk , dia tanya soalan" Perlukah seorang pemimpin punya malu yang besar?"
Haaa , aku pun jawab " Yaa , terimakasih ,soalan yang AGAK memerli "

KAHKAHKAH!
Berdesing orang duk gelak .

Ya , bagi saya perlu kerana kalau pemimpin itu terlalu malu , mampukah dia menahan malu seperti aku yang jatuh tadi?

KAHKAHKAH!
Orang gelak lagi -_-'

Betui paa aku cakap .

Terima Kasih kain , kau dah bantu aku kejutkan orang dari terlelap.
Bunyi jatuh yang memang superb!



BadanWakilPelajar 11/12 :DD
All The Best .

P/s : Aku benci mulut-mulut longkang yang dok kutuk BWP , especially geng Hanif .
Macam baguihh , pi mamm aar weh -_-'

8.8,



Old things | New things