DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

"Keusahawanan Kerjaya Pilihan " .
Thursday, July 28, 2011 | 10:06 PM | 0 comments


Tediaaa , tajuk post ala-ala bussinesswoman gituh (:
HAHAHA!
Sempena hari koperasi kann .

 Okay , the climax of the fiesta , Malam Minggu Keusahawanan .
Seriyes , no doubt .
It is seriously Best Tahap!
Homeroom aku yang bangang tahap gaban , gila babeng sportingnya .

Topek& Botoi , chef terhebad of this century .
Bulat , si pakar problem solving .
Aini , Najwa,Awanis , Adib yang giat memerah keringat membalut roti John .
Tikah yang sibuk mengambil order

* Sampai Pening *

Didi , Asmaa yang duk menari promosi .
Syazana , Mas dan lain-lain . 
Haiihh , kalau cikgu Norliza pregnant , aku rasa dia terberanak kat situ jugak bila tengok kitaa .


Okay ,banyak benifits tahu daripada aktivity neh.
Like , it trains us to become a good enterpraineur .
Yeahh , ini memang bagus untuk students macam kita .
In fact , kita pulak budak muda , kitalah perintis pemimpin kan?

So , memang cun ah dah dilatih sejak muda .
Nanti boleh kita membangunkan Malaysia .

* Patriotik tahap , mentang merdeka dah dekat *

Next, aku suka sistem MARA yang gunakan homeroom,
even dalam Hr aku ada lah manusia yang macam malas .

Thats the point , aku tak faham dengan manusia cenggini , semua malas , main pun malas , reti ngutuk orang , lumuq taik baru akai !

TheConclusion is We were really-really enjoy this night :D
Hopefully ada lagi yah!
P/s: This is the one of the way to complete our money $$ :))

GilaWang,




Old things | New things