DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Im a looser , and I knew it :D
Friday, July 29, 2011 | 9:07 PM | 1 comments


 Hehhh , entry hangit-hangit . Yaa , im a looser
So what?
HAHA!
Yess , in games only :)
Im a winner in my heart , NVM .
Nahhh , entry neh bukan nak kutip publisiti rendah-rendahkan diri ya .
Nak story yang aku pergi Bowling Tournament kat StarParade ,AS .
Yahh , that place is so nice .
Better twice than CS .
*Belot*

Nak dijadikan cerita , aku pergi sekadar nak enjoy.
Tambahan pulak En Nik ada kan :3

HAHAHA! But , lain pulak jadi , macam biasa , bergaduh -_-''
Maybe , it is one of the reason why i prefer to be single back :)

Yang seronok tahap tenuk , aku date dengan GF baru aku , Asma , and Juee <3
HAHAHA!


Budak-budak yang Photogenik , yang seluku sekepala dengan aku .
Okay , sumpah best tahap !

Yang lemah tuh , 3 games kott . 
Memang lemau ah aku :D

Tak sempat nak makan McD , Hurm , 
tak kempunan sebab aku memang dah pokai time tuh .
HAHA!
I keep thinking , where are us?
The bowling centre or playground :3

Seriously , it's really beautiful .
My eyes keep blinking every second -_-' 
* Propa mau lebih *

HAHAHA! BF baru , Amirul Taufiq :D
Okay , lie-lie .
A big brother yang suka buli aku , Huuuu -_-'


Credit to Amirul Taufiq : Sudi ajar aku main boling sampai strike :)
Laen kali ajar lagi naihhh .
Thanks for a big hug , 0.o
HAHA!

* HappyBirthdayDear*

P/s: Dia ajaq kena maki-maki dulu baru reti , memang kambing bhagal betul :3

DahTakTerorBalik,




Old things | New things