DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Durian ! Durian ! Sekilo 5 hengget kak !
Thursday, July 28, 2011 | 9:15 PM | 0 comments


Entry lapuk -.-'
Musim durian dah nak blah , masuk musim Strawberry dah wehhh .
HAHA!
Gara-Gara tak berkunjung kerumah selama sebulan .
So , annoying !

 Nahh , maktab aku pi hutang kat Along mana neh?
Duit berjebah duk pi beli durian .
Baik pi beli aircond letak kat kelas kaa .Koop kaa .
* Rindu KTAR *

Hari ne , bertarikh 10 Julai yang lalu .
Hari dimana aku tidur tertungging terbalik bawah meja di lab Biology atas faktor Biology yang tak dapat dielakkan .
Seriyes , serabai -_-''
Know what? 
Senggugut yang bisa menggoyahkan rahim aku tahap tenuk gugur 5 kali .

HAHAHA!
Best!

Then , petang ada sesi EDUWH .
Eating DUrian With Homeroom . 

Nahhh , sangat menggegarkan iman juga nafsu aku .
Ceh , ayat malam pertama wehh .
HAHAHA!

Dengan otak yang ligat , aku memikirkannya .
Dah makan , dengan homeroom pulak .
Tak leh jadi , tak leh jadi .

Aku dengan segera membuka minyak panas lantas direnyuk-renyukkan atas perut .
Diusap , digeleng .

Perut aku mula membara , 
aku segera mengambil termometer klinik dan meletakannya diatas perut . 

" Suhu anda 45 darjah kepanasan ", kata termometer .

HAHAHAH !Yaaaa, memang aku nak jadi child story maker :D
Memang aku buhung pun .

Percaya? Okay , hampa bendul :p

Lepas lega sikid , aku bersiap dan turun ke DS dengan perut yang kuat lagi kebal untuk dilemparkan isi-isi termasuk kulit durian di dalamnya .
Sepanjang perjalanan ke DS , mulut-mulut berkata
" Aik, dah baik perut didi?"
Haiii , aku dah rest sekejap tadi , tu yang OK .
Tahi betul , kacau mood gelojoh aku -_-''


Ahli homeroom lelaki , abang adik yang sibuk membusukkan kentut mereka :)

Botoi , the middle picture , Haaaa !
Kantoi la lapaq tahap tapir .
Adib buad muka feeling buleh , mata still terkatup , mamun pa dia neh -_-''


Hak Milik Keluarga Angkat Pn . Norliza (:
Kakak adik yang turut busy membuat mulut mereka busuk .


Guys , Gals ILYSM <3

Homeroom yang paling hangat memeriahkan pagi jumaat okay .
Bukan malam Jumaat :p

Nasi Lemak :D
Nanti kita juai Kopi Oh , boleh jadi ikon NasiLemakKopiO ;)

P/s: Dalam usaha membuad baju Homeroom serta melancong ke Genting , Go!
Ada sesiapa nak sponsor tak ? -_-' 
Adehh , duit-duit , bila nak cukup ?

GoGenting,



Old things | New things