DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

7th MRSM Robofair 2011 * Syiokkk*
Sunday, July 31, 2011 | 3:32 AM | 0 comments


"Kamu aktif sangat , kalau pelajaran kamu terganggu jage kamu".
Begitulah ugutan Pn.Norliza selaku ibu hr aku .
HAHAHAHA! Takkan punya cikgu ;D
*Padahai tak amik 2 paper lagi*

Yaaa, aku join Robofair pulak .
Memang aku gila sijil tahun ini sebab benda cenggini sangat membantu ;D

Aku participate untuk Microcontroller .
Aku buad robot yang boleh kira duit , tapi tak program pun .
*Hampeh , gara-gara cikgu*

Pujian memberangsangkan ,semua cakap .
" Good Idea "
Lagi seronok bila ada judge kata,

" Saya nak tengok robot awak siap tahun depan"

Nahhh! Mati dah, tahun depan aku join Robofair lagi (:
Syiokkk habaq hang !
Dapat jumpa bebudak robot yang sangat HOTT dan GOJESS !

Ada junior mintak number fon aku,ada orang kirim salam kat aku .
HAHAHAHA!
Lawak benor yop :3

Lagi nak tegelak bila nama MRSM PENDANG ada dipanggil dapat honorary mention .
Seriyes, ada dalam 5 minit nak tunggu naik pentaih sebab kami tak sangka nak dapat .
Semua pakad buad muka tenuk terkejut .

Haaaa! Ceni , jadi 0.0

Aku siap jerit lagi , oihh! Silap maktab , maktab lain kott .
Okay , tak malu .

Buad kat MRSM Felda Kampus Tun Abdul Razak .
Okay , seriosly best tahap nak mampuihh .
Cun , besaq .
Makan sedap .
Tak tao nak kata apa .

Nasib tak boleh transfer dah , kalau buleh dah lama aku buad .
* Cakap Kemaihh , nangeh kott nak tinggaikn GF , Asmaa *

3 hari berkampung , sangatlah best .
Even aku pi goyang hidung jaa .

Jumpa pulak FaceBooker yang rapat , Asri dan Liena .
Okay , seronok tak tahu nak kata apa mulut terkunci !



Mimi jangan jeles nohh .
Hadi jangan dengki naihhh .

Maka,berlakulah proses menyembang sehingga larut malam :))
Bergambar macam artis -__-''

Kongsi dan tumpang bus Kubang Pasu .
Kenai pulak dengan Hanim, Miza, Syafika , Athirah .
Fahmi , Ammar dan mostly pleasure , Aiman Zaid (:


Oh Aiman , saya sangat-sangat teringin nak kongsi otak dengan awakk.
Tahu?
Oihhh , alien neh genius nak mati .

Buad Addmath tak pakai kalkulator dapat 98 .
Okay , shitted teruk -__-''
Kalau aku tak guna , pakad fail laa ~
Dah hensem . Okay , gedik lagi :D
Sudah-sudah , Asmaa jeles sat lagi .

P/s : Nuh sangat hensem , ini aku jatuh hati , HAHAHA!Betui tak tipu :DD
*Double Gracious Smile*


Seronok,




Old things | New things