DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

We deserved it ;)
Thursday, June 30, 2011 | 9:25 PM | 0 comments


Assalamualaikum dah Hi !
Knock, knock !
Who's there?
ME.

Who're you?
Im the owner of this blog .
Oh , hai :D
Aku pulang . Miss me?
Yaaa , dan seperti biasa aku akan membebel macam macik .
Regard hari-hari yang penuh kesyiokan di maktab :)


* Jangan jeles, aku budak sekolah lagi! *



Pagi sekolah , petang prep .Eh , eh , skip prep . Masa tidur -.-'
Maghrib , lari clearblock .
Prep malam , buat kacau .

Yaaa , 50% maybe aku :D

Dan beginilah rutin harian kami .
Kejaq sana-sini dengan LDP .
Main aci ligan dalam aspuri .
Marathon lari DS .
Jogathon lari DP .

Haiiihh , tapi tak kuruih-kuruih pun . Dok sama jugak , tembun -.-''

Bila mai tang exam?
Haaa , pakad kalut habih .
Stay up sampai pagi .

Kata nak 3.5 .
Semangat bagai berkobar-kobar .

Bukan aku lah nak stay up weh .
Tak pasai aku bagi kertasa jawapan penuh taik mata kat cikgu .

Penampaq sedas! Pangg!

Tapi alhamdulillah , berkat usaha , berjaya jugak aku naik pentas sem ini :))
Dan begitulah jua kepada adik-adik kat luaq sana .
Kakak-kakak , abang-abang .

Walaupun dah besar panjang dari saya , tapi nak jugak aku kongsi .

Orang cakap bagi perhatian dalam kelas , tapi aku dengaq ja mp3 dalam kelas .
Orang cakap jangan tangguh homework , Sheerry si 4flat tak pernah siap homework .
Orang cakap, rajin-rajin buad latihan , okay , aku lupa letak mana habih latihan .
Orang cakap macam-macam .

Potpet sana sini .

So , tipsnya , dengaqlah apa orang cakap .


Jangan ikut aku , kalau ikut . Haaa , okay , meh kita tempah paper repeat siap-siap .
Moh kite moh .

Sesungguhnya bukan susah untuk berjaya , percayalah .
Just be MORE hardworking , LESS lazyness .
MORE PRACTISING , LESS SLEEPING .

InsyaAllah :)

Maka berkampunglah kami mendapat anugerah pada malam Rabu hari itu.
Nasi beriani bagai macam pengetua nak kawin lain .
Ayam bakaq , udang bakaq , ABC Manap .

Series meleleh :3
 
 
Camera-ing dengan Asmaa' , my new GF .

LOL . Lesbian :D

The moral of the story : Lets have fun in studying ! Go 4flat!


MissHer,




Old things | New things