DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Wanita Hari Ini .
Monday, June 6, 2011 | 11:05 PM | 0 comments


Assalamualaikum dan Hi !
Oh , entry kali ne tadak nama naihhh .
Sempena event aku tengok WHI , 
Oh , bapak susah okay I nak menjengah cerita orang besau itu .
Tetiba semalam terbukak , omaigosh!

Teruja tahu ?
Heeee :D

Tajuknya :
Masakan Ibu atau Bibik menjadi pilihan ?
Haaa , anak-anak , mana yang kau orang nak ?

Of course lah mom's cooking der .
Fuhhh ! Walaupun dia hanya masak ikan goreng yang hangit , hurmm , rasa macam makan ikan panggang dicicah air asam . * Meleleh dah ne .
HAHAHAH !
Ikan goreng hangit -.-'
Macam perli kakak aku si mak tenuk itu ja .

Okay , kuajaqqqq :)
Kalau bagi bibik masak , satgi bibik itu berkuasa dalam rumah .
Bayangkan di letaknya jampi serapah guna-guna dalam itu .
Makan-makan , nampak bintang jaa .

Pahtu dia mintak duit , bagi . Nahhh ~
Mintak kereta , bagi , jalan ~
Mintak geran tanah , bagi , hilang dah harta ~
Mintak anak , bagi . Syiuuu ~
Mintak laki ? 
Tak sanggup nyahh ~

Lagipun , bagi bibik masak neh kurang elok lah .
Tak erat lah hubungan . 
Tak bertambah kasih sayang .

Okay , cakap bajet aku teraa masak tahap chef!
Padahal , goreng telur pun tak jadi .

Nahh , rahsia pecah dahhh .
Nak tau dak , hari itu aku nak masak meggi , aku bajet aku reti ketuk teloq .
Sekali , teluq pecah atas lantai .

Ni lah bahana konfiden hebad , Wuwuwuw -.-''

Okay , sambung .
Bibik juga dah tak boleh dipercayai .
Sekali dia pukau ka hapa ka kat kita .
Tak ka naya .

Tudiaaa , nala pekat Kedah keluaq dahhh :)

Im Kedahan and I proud :D

The moral of the bebel-bebel :
Para ibu , wife , or what ever . Better watch out , masak lah untuk laki anda .
Stagi depa pi lepak kat kedai janda hampa marah pulak ~ Kan ? Kan ?

Cheftakbertauliah,


 


Old things | New things