DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Semoga anda berubah , sebelum nyawa berubah (:
Thursday, June 2, 2011 | 11:20 AM | 0 comments


Selamat malam dan Hi !
Sanggup berjaga malam-malam cenggini , semata nak post entry larut malam ne .
Okay , must read , hot story !
Ermmm , okay , mula-mula tengok , aku jadi .
Astaghaa , Gilaa lah manusia .
Tadi , budak tak malu hilang dara -.-'
Sekarang orang hina Prophet , oh gilaa .

Tak mau lah nak maki kan .
Kita manusia , memang takdir kau tersesat begini .
Aku tak faham kenapa kau sanggup hina nabi sendiri ?!

Dengan Lady Gaganya duduk atas Kaabah , weh , wake up weh , Kaabah kot .
Gah sangat lah si penyanyi picisan yang hanya glamer dengan kuasa siapa?
Kalau bukan Dia .


Sekali Dia tarik , jadi jadi Lady Gagap kot .
Kau pun macik kerepot .
Muda-muda tanak mati , besar-besar menyusahkan -.-'

Wat the Fish !
Kau orang mesti boleh baca kan , apa yang tertera .
Aku dapat dari kawan aku dari Twitter .

Oh , sikid lagi .
Aku tak tahu apa taktik kau , maybe nak glamer lebeh-lebeh buad macam ne .
Okay , kau glamer , puas mainkan Nabi ?
Tak apalah , aku tak tahu kau siapa .
Macik mana , tua , muda segala bagai .
Tapi , kita sesama Islam * Kalau kau masih Islam .
Aku nak tegur kau ,
Tak baik buad macam ne .
Okay , aku tahu kau mesti dah cakap cenggini dalam hati 
" Hah , budak kecik ne buad bajet KUAT IMAN apa"
" Bajet prihatin la dengan dunia sekarang ?"
*Tambah gelak jahat*

HAHAHAHAHA ! 
okay , imaginasi aku memang kuat , sorry , terover ;p

Sambung ya .
Tak tahu nak cakap apa , sebab aku tahu .
Sebodoh-bodoh manusia , dia mesti punya , gerentilah ! tahu yang
manusia paling mulia bukan sahaja pada abad " globalisasi" ini , 
malah sejak zaman " padang pasir " dulu lagi .

Its , Rasullullah , Nabi Muhammad S.A.W .
Our prophet :)

Okay , kalau kau tak tahu , aku dah beritahu . 
Kau dah tahu , aku harap kau tahu apa yang kau tahu :)
* Kau tak faham ? dasar manusia cetek ilmu .

Oh , aku tak tahan .
Sekali lagi , pergi lah buad solat taubat , berubah ya , sebab kau dah murtad .
*Erkkk , dakwaan Kawan aku . Aku tak pasti pun . Heee :D
Kalau kau bukan Islam , yang hanya nak mendajalkan Islam lagi menghancurkan kami .
HAHAHAHHA !

Tahniah , weh congratulations * Kena speaking , takut tak faham pulak .
Kau dah berjaya buka mata aku yang selama ini kurang prihatin dengan dunia .
Terima kasih lah buad macam ne , usaha kau nak lemahkan kami tak berhasil .
Malah , aku rasa kami makin erat .
Oh , bodohnya kau buad cenggini .
Lain niatnya , lain jadinya .
Oh , okay. Siapa-siapa pun engkau , aku harap kau berubah :)
May Allah S.W.T bless you :D
P/s : Aliff , jangan nangis ya * Dia sedih tengok orang macam ne .
Berubahya ,



Old things | New things