DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Review KL Gangster . Aku follower blog SyamsulYusoff !^.^
Thursday, June 9, 2011 | 8:34 PM | 0 comments


Assalamualaikum dan Hi !
Oh ya , semalam ? 9 Jun 2011 :)

Maka bermulalah tayangan filem " KLGansgter" .
Oh , dan aku antara salah seorang penonton dalam Malaysia ini yang menggegarkan wayang tahu ?

Okay , jakun tahap cipan sebab 1st time tengok wayang yang 1st day kelua .
Mak aihhh , orang punya rame macam tahi , tahu ?

Dapat seat depan , pun depan laa , layan .
Teleng pun ta kesah :D


Tumtumtrantummm * Teringat Tameen*
Drumbeat :)

Sebuah filem arahan seorang anak muda : SyamsyulYusof .

Dibintangi oleh :

SofiJikan- Ajib * Lawak tahap panda -.-'
 SyamsulYusof- Shark * Sumpah kau jahat weh !
AaronAziz- Malek * Gila tough , tergior kome :p
AdiPutra- Jai * Tak kenang budi , hehh !
Zizan- BroLongFadil * Sial , Tuihhh !


Alkisahnya si Malek neh baru keluaq dari jail . 
Maknya terbiorr jual kepek kat tepi jalan nuh .
Adik ye , si HalimahJongang aka Zatti pegi juai dadah pulop.
Adik ye sorang lagi , Jai terlibat dengan geng Dragon .


Then , kau orang usha-usha aa sendiri aku bukan storyteller nohhh .
Nah , official blog of Syamsul Yusof .


Aku bangga jadi follower dia weh .
Tengok aku tergedik-gedik macam beruk KFC nuh * Kredit sebab kutuk diri sendiri.

Tapi maap la noh , wa talak minat lu aa dalam ini filem .
Lu serupa itu olang manyak jahiat punyiaa .
Wa suka tahap 200 anak tangga aa sama itu Malek .


Weh Malek , lu punya badan sanat tough itu macam dalam bata ada taruk .
Wa suka , lu tau ka?


Feveretstar :


Ajib , sumpah dia lawak bhai * Sayor , sayor *
Fadil , Naihh , ni memang sial .
Kalau ta buad lawak memang bukan dia ah , nak mati pun lawak reti !


Haaaa ,so? Meh la rame-rame meriahkan school holidays ne dengan tonton 


KL GANGSTER !


Seriyes ta rugi ! Ta menyesal aku burn duit aku .

Teringat Karak yang sangat menghampehkan-.-'



P/s : SyamsulYusof , kau memang TERBAIK dari kandang ah . Eh ,eh , silap .
Kau tayang cerita ne time cuti , memang aku suka ah sebab kalau hari sekolah aku taleh na tengok .Lain kali buad cerita tayang waktu cuti , aku pegi tengok ea * Cuti sekolah taw ! *

PenyokongTegarSyamsul,

 


Old things | New things