DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Pacik posmen , sampai pun akhirnya , Dap , dup * Curious*
Sunday, June 5, 2011 | 3:01 AM | 0 comments


Assalamualaikum dan Hi!
ESP here! * Entry Santai Petang :)
 
Ouh, dah seminggu menunggu kedatangan pacik posmen .
Dap ,dup jantung aku bunyi .
Macam konsert Inul Daratista pun ada -.-''

Agak-agak , semua vein , vena cava , atrium aku sedang berpestakah menantikan kedatangan Cik Result ?
Hadoyai , dah memang tak rasa macam 3.5 dah semester ne .

Fuh , dengan Addmath yang biol tahap tenuk!
Chemist yang syiaaakkkk tahap cipan .
Memang tak yakin aku nak capai macam itu :'(

Sekali tadi , tengah bersuka-ria gossip dengan besty aku yang baru balik dari Malacca .
Tetiba , ci nonet , ci nonet . Bunyi hon pacik posmen .
* Comel gila bunyi hon , pinjam boleh ?

Okay , aku pun sepantas Husen Bolt * Aku laju lagi la wehh :p
Berlari ke arah kakak aku yang sesuka hati dia amik surat itu .

Dasar mak tenuk -.-' HAHAH !

Dengan segala hormat , perutusan pengetua-pengetua MRSM seMalaysia .

Tarantummmm .
Dumm.
Dammm.
Dimmmmm.

Oh , baby , baby , baby . OOuuuuu * Belieber .

HAHAHAHA ! Lagu JB menggangu seketika * Effect bunyi mau ada (:
3.90! OMG! Alhamdulillah tahap-tahap lah :D


Acecyh , kemas dan baik , padahai serabut macam minah gilaa .
Bertanggungjawab derr , lu ada ? ada ?
Aktif dalam homeroom :) Semestinya .

Gilaaa , punya angkat bakul sendiri -.-'

Yeahhhh ! Counter-Terrorrist win :))
Jeritlah aku satu taman dengaq .

Macik-macik dok basuh pinggan terkejut terbaling pinggan lalu menhentam dinding .
Peuwww , Prang! Pecah , menangislah dia seraya berkata
" Alahai , pinggan Langkawi aku . Habeh pinggan Mak nyahhhh -.-''

Okay , mengarut disebabkan perasaan terlebeh gumbiraa ^_^
So , aku bersyukur sangat-sangat dapat result neh .

Semoga aku dapat maintain cemni .
Semoga aku dapat SPC nanti .
NZ here I come :)

University of Auckland , Dentistry , here I come !!!!
* Semangat ja lebeh , tidoq kuad -_-''

To IncikNik :

  • Jangan sedih-sedih * Memang tak sedih pun -.-' .
  • Usaha lagi , Im here to help you .
  • Belajaq rajin-rajin , jangan dok main sangat .
  • Jangan lah rasa rendah diri , Im just a common human being :) ILY <3 
P/s : Mun , pointer kita sama , nanti AnugerahPengetua dok sekali dengan Gg , Haaa , kita main kutuk-kutuk naihhh :)

WayangMari,



 


Old things | New things