DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Ouhh , Im lesbian (:
Monday, June 6, 2011 | 3:10 AM | 0 comments


Assalamualaikum dan Hi!
ESP lagi .
Haaaa , follower terhebad , cepat cakap, haaaaaa , cenggini :D
 Entryyyy Santaiii Petangggg .

Oh , ya aku * LESBIAN * .
See , IncikNik dah patah hati nampaknya .
Sambil melalut dalam hati 
" Adoi , melepas lagi macik cun sorang ne :p "

Ya , tecer I cakap Im gay * Even dia gals .
 Sebab maksudnya SAYA HAPPY !

So, I tukar jadi IM LESBIAN yang membawa maksud yang sama .
Baru hott ye dok?
Ekceli , sangat seronok sebab dapat spend a day dengan besty I yang dah jadi budak PKP .
She went to FURTHER * Ceh , bajet orang besar -.-'
her studies at MRSM Tun Ghafar Baba .

Half year she left me :'(
Now baru jumpa balik , HuuHaaa sekali . Lama gila tak menggila babi sekali!

Weh , Dodo sumpah aku rindu hang .
Yaa , memang aku benci hang sebab tinggalkan aku!
Percayalah , aku tengah feeling buad entry ne . * But , aku tak nangis okeh!

Haaa , aku buad entry neh sejurus hang balik owwww.

Wehh , aku rindu time kita guling-guling atas katil 8 orang .
Nyanyi kuad-kuad sampai kena marah denagn senior .
Gelak kuad-kuad kat DS sampai kena usha pelik.
Tergedik-gedik kat maktab.

Aku rindu detik kita pakad kalut tak siap homework.
Tiru sana-sini bagai .
Tidur dalam kelas ramai-ramai .
Gaduh ramai-ramai .
Kutuk senior ramai-ramai .
Aku rindu semua benda yang kita buad masa lower form dulu :'(
Semuanya DULU !Semua RAMAI-RAMAI!

Dulu kita lapan .
Tetiba jadi tujuh.
Tambah seorang jadi lapan balik .

AKU RINDU GILA!


Si Jongang Tak tentu hala suka nangeh kuku buruk Aqila :)

Budak tadika comel tapi garang polis pun takut Linda :)

 

Si galah garang macam harimau tapi cun Nurin :)

 Hitam manis atlet suka main panas terik Dodo :)

Si Kenit syair sedap suka nyanyi Tasha :)

Hitam manis lembut tapi kalut Syifa:)

Garfield sepet suka tidoq Nik:)


Haehhh . Rindu tahap sejuta tangga KLCC!



P/s: Weh , tenuk-tenuk comel , aku sayang hampa . Okay , tak tipu :D
IncikNik , aku sayng hang jugak , bapak itik :)


MissDamn,




Old things | New things