DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Hasil berbulan-bulan selepas cuti sekolah . . .
Friday, June 10, 2011 | 11:24 PM | 0 comments


Assalamualaikum dan Hi!
Tengok aku feeling buad entry neh :(
Last entry untuk bulan neh .

Okay , tamau buad jejak kasih , nak nangis-nangis bagai ;D
Aku brutal okay * PERASAN *
 Kena jentik sikid , nangis tak mau-mau .
Dan bersambung kepada entry " WEDDING" semalam yang aku post ala-ala orang baik .
Mengikut pendapat aku yang baru setahun nenas ne :D
HAAAAAAA!
Dan hasil kepada cuti sekolah yang berlangsungnya perkahwinan ,
apa lagi?

Zuriat , yaa , cahaya mata , anak atau apa-apa saja yang keluar daripada rahim seorang perempuan .
Bertambah cerialah keluarga tersebut atau sebenarnya ,
Makin kopak ah keluarga tersebut , tetapi anak sering dikatakan pembawa rezeki kan?
Yaaa , memang benar :)
* Walaupun bagi aku sebenarnya memang kopak tahapp-.-''
Dengan baju lagi , hapa kau orang ingat baju baby murah ? 
Derr , setakat pasar malam wa ta layan der * Memilih nee :)

Kang tak pasal anak wa gatal-gatal .
Okay , setidak-tidaknya mesti Kiko , Anakku or Disney .
Okay , neh taste kakak aku yang sama dengan aku .

" Brand is a priority"
Its our prinsip .

Okay , bukan lah nak kata kita neh kaya ka hapa , tapi memakai dan membeli barang berjenama adalah satu kepuasan tahu?
Dah tu , tahan sikit , kualiti terjamin .
Okay , sudah ,aku bukan promoter baju Anakku yang dekat JayaJusco itu -.-'

Dah tuh nak beli susu lagi , okay , setin bukan dua-tiga hengget yaa .
Mau puluh-puluh , okay , duit kawen tadi keluar lagiiiii .
Nahhh , malang anak aku , dapat mak berkiraa .

HAHAHAHAHHA !

Okay , hari ne aku nak post pasal niece aku yang comel tahap tenuk kiuk-kiuk 0.o
Eh dik , kau awesome tahu?
Walaupun kau sangat sengal dan senngggaaatt!
Kau comel macam aku kecik-kecik dulu* Unsur perasan mau ada :)

Neh dia , RuzannaHafizzul Production mempersembahkan .
.
.
.
.

.
..
.
.
.
..

.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Qaseh Nur Irdina :)



Aku suka mata dia , bulat-bulat macam bola Golf .
Baru dua tahun . Apa?
Ya , memang comel macam aku :D

Neh gara-gara atoknya merangkap ayah aku yang beli aiskrim .
1st time aku jumpak budak neh dok makan , aku gelak dulu .
Tak boleh nak buad apa dah sebab kiut sangat .

Geram tahu?
Dah macam Domo pun ada jugak .

Qaseh , mak su nak balik maktab dah .
Jangan nakai-nakai , dengaq cakap Tokk dengan Wann .
Jangan duduk buaih-buaihh , qaseh nak dapat adik nuh .

Tediaa , hasil berganda -.-''

Okay ,entry sedih sebab nak balik dah .
Gonna miss You bloggie , FB :'(

Kesimpulannya , sesiapa yang ada anak itu , jaga lah anak baik-baik . 
Itukan rahmat yang Allah kurniakan untuk kau orang .
Neh ada yang campak dari bangunan .
Siall kott .

Wehh , kau pregnant 9 bulan usung hulu-hilir .
Berat macam tong 5 tan bagai , dah bersalin .
Senang-senang nak bunuh cenggitu .

Kalau tanak tayah buad .
Okay?Kalau dah buad , tanak .
Eh , pehal tanak pulak?
Rezeki dah diberi , hamek sahajalah , jangan banyak songeh.

Kau fikir dunia neh bapak kau punya? Nak memilih-milih pulak .
Luku pala maw?

Bagi para remaja sahabat handai aku yang dah terlanjur pulak , jangan ah gugurkan baby tuh . Ada kawan aku 18 tahun , kawen weh sebab dah terlanjur .
Sounds freak right?

But , okaylah daripada membunuh .
Dah zina , dapat dosa , bunuh pulak , Oh , memang terpacak ah!
Okay , sila jangan faham benda lain terpacak :)

Memang terpacak ah papan tanda , Hell ------ This way 
HAHAHAH !

Okay? Got it?
Semoga kita semua dapat menjalani hidup yang diberkati dan dirahmati .
*Kedip mata sat *.*
Wahhh , tak percaya aku yang tulih , baik jugak kan aku .

Okay , sila lempang diri sendiri . Dua kali ya ;D
Panggg , Pangg , cukup !

P/s : Kenduri kat taman aku ada pancaragam polis bagai , meriah betul , hehh !
Tapaa , aku kawen nanti , aku angkut tong drum cina mati .
Lagi meriahh ! 

Babai,



Old things | New things