DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Go Panda Go , Pheww!
Sunday, June 5, 2011 | 9:03 AM | 0 comments


Assalamualaikum dan Hi!
Okay , sekali lagi ELM , Apaa anak- anak ?
Entry Larut Malammmm * Macam budak tadika yang berhingus itu :D

Okay , aku baru balik dari hangout or more suitable to be called date .
Haaaa , malam-malam date ne , aii , anak dara weh .
HAHAHAHAH ! Anak teruna pun takut dengan anak dara ne .
 Jangan main-main * Giveaway Edy nampak :p

Then , move to Kungfu Panda 3D pulak . 3D wehh ! Ada ? Town hang ada?
Cehh , baru ada satu kat Kedah , dok buad teruja tahap tenuk beranak cipan boleh -.-''

Sepak maw? :p


Today's Outfit , Theme Taik Cicak Poker -.-'
Hitam, putih .
Hitam untuk dia , Putih untuk saya :p

IncikNik cakap :
" Keluar malam-malam , tak cun pun tapa aihhh "

Sebab saya tau saya memang cun sedia , HAHAHAHAH !

Nigahiga , Sigh *.*

Cerita ne , oh gaddd! Satu-satunya movie yang aku rasa paling berbaloi untuk holiday ne .
Like wat the gilaa ada jugak cerita best!

Lawak tahap ah! Tatau nak kata apa , Awesome!
* Sempoi*
 Panda masa kecik comel gilaa , anak aku macam itu lah nanti , 
jangan jeles I ada anak comel :)

Oh duit keluar macam tahi cirit tahu ?
Ada sugardaddy nak sponsor I tak ?
Alahh U , eee ! Sorry lah , I tak desperate !
Tatao nak komen banyak pasal movie ne , nak tau pi tengok sendiri aaa .
Apa kau ingat aku Dila Si  Trailer movie kah ?
Woh!

Gigit mau? Grrrr :3

Kesimpulannya :
Tak puas lagi date sebab aku sebenarnya nak main bowling!
HAHAHAH !
IncikNik cakap kena tunggu dapat title Mrs. Nik dulu baru boleh usung hulu hiliaq.
Amin :)
Mai amin ramai-ramai .

P/s : 30K ada dalam poket ? Ada? Mai-mai :D
* Mata duitan itu perlu *

AwesomePanda,




Old things | New things