DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Giveaway Edy , Jangan main-main (:
Thursday, June 2, 2011 | 11:27 PM | 2 comments


Assalamualaikum dan Hi !
Nampaknya cik Eddy kita yang pemurah dengan hadiah "adek-adek" nya,
nak buad giveaway .

Wah , wah ! Gaji baru masyuk yeaa ?
Okay , sebelum itu .
Nah , syarat dan termanya .* Wah , grand sangat macam menang IJuta ja -.-'
 
 
 
Kau orang hanya perlu :
 
1. Buat 1 entry paling kretif pasal giveaway ni dengan tajuk 
"GiveAway EdY : Jangan Main-main!"...
 
(letak banner giveaway pada entry dan pastikan kat entry korang ada link terus ke entry contest ini)
 
2. Jadi follower blog IncikEdy ne .
 
3. WAJIB TAG sekurang-kurangnya seorang blogger dan make sure diorang tahu...
 
4. Tinggalkan link entry korang kat ruangan comment entry di blog Incik Zaidi nuh .

Hadiah menarik menanti anak-anak anda 
* Hadiah cute sangat , terasa muda 10 tahun -.-' Aiseh!
Tempat Pertama
1 x Tumblin'  Monkeys

Tempat Kedua
1 x Brain Puzzles

Tempat Ketiga
3 x Uno Card

Saguhati
10 x souvenir dari luar negara
 
Okay , semua aku dah beritahu , sekarang masa untuk aku merapu .
" Jangan Main-main"
 
HAHAHAHAHAHAHAHHA !
 
Aku nak main jugak ! Hadiah kau gilaa gempak , kalau aku dapat Tumblin monkey tuh ,
jangan pelik kalau blog ne tak ter"hapdate" nanti . 
 
Gilaa kau , 24hours aku menghadap menda alah itu .
Last-last , bukak sekolah , orang tak kenal nah , dah jadi monkey habis .
Terpanjat , terkinja sana , aihhhh , bukan dah lama kah aku jadi monkey ?!

Oh , monkey ayu itu aku , kan ? kan ?
Gulp :S

Haiyaaa , macam mana mau tarak main apek Edy oii .
Wa tarak main sama lu , wa seriyes ini .

Wa suka sama hadiah lu :)
Wa tak main , wa betul-betul punya , wa dapat wa main sampai tak termain woo .

HAHHAHAHA ! Sila faham ayat tak terfaham ne .
Uno , brain puzzle -.-'

Oh , Edy , kau memang suka main menda alah ne ?
Hadiah pelik .

Okay , ekceli , aku tak main-main .
Aku dah pernah post kisah jangan main-main aku .
 
Last Thursday , masa aku hangout .
Aku bajet nak " Kebaboom" kan cik abang aku dengan tipu dia .
 
Okay, aku bajet nak buad surprise , so ?!
Aku tipu dia yang aku tak datang , gila hampa kott dia , NYIAHAHA !
 
Last-last ,
Aku yang disurprisekan balik! How?
 
Okay , dia buad tak tahu dengan aku , half day !
Oh , aku dah cakap , jangan main-main sama dia , kau buad jugak .
 
Hamek kau ! Hamek! Rasakan !
Sekarang aku dah serik nak tipu dia , serik nak kelentong bagai .

HAHAHAHA! Superduper , aku tak akan main-main lagi -.-'

Sekian sahaja , cerita aku yang tak best !

Erkk , tarikh tamat 16 June wehhh :D

Kau ditag !


P/s : Kalau ada hadiah lebih , hulur-hulur la .
HAHAHAH !

SalamUno,



Old things | New things