DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Aku tak mahu mati lagi !
Thursday, June 2, 2011 | 12:09 AM | 0 comments


Oh , Assalamualaikum dan Hi !
I feel that im lazier , im a copied garfield !

Oh , homework bertimbun macam Bukit Antarabngsa yang tunggu masa nak runtuh -.-'
What happen to me ?!
Come on Dila Rashid . Wake up .
Okay , ini aku rajin . Terjah blog orang dan membaca .
Blog ne ibarat buku alam maya kan ?
And I have found  a blog , oh lupa nama dia .
Entrynya about lagu-lagu artis sekarang yang menyeru "Dajjal".
Oh dan bila aku tahu lagu tersebut , aku cakap " Shit! "
My favourite song , and now on I hate it!

Its Im Comin Home , Diddy .
Ha'ah , singer pun nama macam aku kan ? 
Errr , cik tak ada nama lain nak copy-copy nama saya?

Chorus :

Im coming , Im coming home .
Tell the world that Im coming home .
Let the rain away , all the pain of yesterday .
Oh , sial ! Mula-mula aku macam nak maki blogger ne sebab tuduh-tuduh lagu ne .
Last-last ,ookay , aku maki lah lagu ne .
Shit gila ! Betul lah .
Beritahu dunia yang Dajjal sudah mahu pulang .
Membawa penawar kepada penyakit yang banyak wujud pada akhir zaman .

Oh , aku benci lagu ini .
Dan aku suka Incik Alien si BrunoMars (:


Eh kau , aku minat kau tahap 55 tahu ?
Suara kau sedap , lagu kau best bagai .
Eh , bagus kau tak buad lagu yang mendajalkan kan aku kan ?

Kalau kau buad lagu segala haram bagai , aku campak kau ke Planet asal kau!
 Kau kan asal dari Mars :D

Kau tahu aku addicted gila dengan lagu Marry You , eh , 
terima kasih buad lagu untuk wedding aku .

Okay , aku tahu kau tahu aku menipu :p

P/s : Aku si pemalas mahu tidur , IncikNik sudah tunggu , Oh Heee :D
GoodEvening !

DirtySong,



Old things | New things