DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Aku Menari Dengan Polis Sebab Aku Suka Single .
Monday, June 6, 2011 | 11:02 AM | 0 comments


Asslamualaikum dan Hi!
Its ELM :D
Okay , aku dapat game itu dari tenuk-tenuk yang baru habis menyusu .
Dan nampaknya cipanzi-cipanzi comel seantero dunia tak tahu nak buad kan ?
Let me give the example of mine:)

AKU MENARI DENGAN POLIS SEBAB AKU SUKA SINGLE.
Satu hari itu , aku nak ke kedai beli air soya * Nak putih ye dok ?
So , aku jalan lah , ci nonet , ci nonet ke kedai .
Tetiba aku terjumpak seorang pacik polis yang tough lagi sasa dan menggiurkan -.-''

Lalu , aku buad-buad terlanggar dengan dia , 
maka berlakulah adegan peluk-memeluk di situ .
Soya pun tumpah .

Aku pun bebai sebab RM 1.80 aku melayang free-free -.-''
Tetapi apakan daya , pacik tadi sangat syiokk kat aku sebab aku cun .
So , dia bawak aku pi nuhh restoran 3 bintang setengah .
Padahai dia punya pokai .

Then , dia bawak lah aku pi makan .
Tetiba pulak , dekat restoran itu ada malam prom bagai , menari-nari .
Hehh , pacik yang syiokk kat aku pun merentap * Ganas kau .
Tangan aku dan dibawa kedalam pangkuannya untuk menari cha-cha .

Aku yang haram tak reti pun menari dengan dia .
Sebab masa itu diputarkan lagu feveret aku " Aku Suka Single"
dari artis yang mulut tebai macam Pakku .

Aku menari tanpa kawalan sebab terlalu teruja -.-''
Aku rasa itulah pentas tarian aku sebab aku rasa semua orang tengok aku .
Dunia aku punya .
Punyalah syiokkk.
Tengok-tengok , tauke kedai itu dok jerit-jerit kat aku sebab aku menari lebih masa dari orang laen setengah jam .
Tambahan pula , pacik yang bajet HOTT tadi dah lari dengan becanya .
Dan tidak membayar sesen pun !

Aku yang cering lagi malu ini pun buad tak bersalah .
Patotlah orang usha aku habeh .
Jatuh standard kecunan aku .
Kesudahannya , aku mencuci pinggan mangkuk di restoran itu selama setahun .

P/s : Cerita sukasuki , tiada kena mengena dengan hidup atau pun yang mati . 
Tiada kaitan dengan mana-mana pihak , hanyalah idea sengkek dari tenuk yang suka membebel ini :D

Peace,


Old things | New things