DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Sikid-sikid , Enough kan ?
Tuesday, May 31, 2011 | 5:18 PM | 0 comments


Grrrrr , Selamat pagi :)
Pagi ne kita bangun awal sangat , even tak perlu bersolat pun * Kantoi dah .
Sebab apa? Kalau tak punyalah liat nak bangun . Selagi ayam berkokok tuh tak datang patuk-patuk hidung * Sensored , selagi tu lah tak berganjak dari katil .
Anak dara zaman sekarang -.-' Apa nak jadi .
Okay , enough bebel-bebel dekat diri sendiri , Tolong jangan jadi macik lagi pepagi ne (:


Ekceli , kita takut sangat ne , kita rasa macam nak pergi wedding ja , 
*Errr , gatai tahap empat puluh lah minachi ne , Ada aku kesah ?

Kita tak pernah naik bas , sorang-sorang pulak tuh . 
Ganas-ganas kita , kita takut taw , * Pesal jadi gedik ne , mana kebrutalanku??

Okay , transform balik . Aku , cey , aku :))
Aku tak boleh nak lelap , so , aku merapu meraban lah pepagi ne .
Naik hantu lagi , bila hujan pulak , time cenggini jugak lah dia nak turun .

Nasib , nasib . 
Now , im hoping that the rain will stop raining (:

Dear chentaku cik hujan , tolong berhenti kejap , bila kita dah sampai CS nanti , 
awak turun lah balik , lebat-lebat pun tak apa .

Cepat-cepat , kita klik punat SEND ne .

Message sent to IncikHujan .
Wuwuwuuw ~.~ Kita dah jadi gilaaa .

P/s : Teksi Mun atau Hasif lah nampaknya harapan terakhir -.-'''
Desperate tahap dah ne .
Hujan,Oh Hujan ,
 


Old things | New things