DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

New Face (:
Sunday, May 29, 2011 | 2:30 AM | 0 comments


Blog is not longer under construction (:
Maw taw lhaa , blog I muka baru U .

Ouhh , I loikee 
What deee bila tengok blog dah bersarang macam rumah Tok Malam *A character in KARAk.

Talking bout K.A.R.A.K , saya wakil penduduk Malaysia berasa 
tak puas hati langsung dengan filem ne .


Seriously , rasa Shitt nak mati .
Memang menyesal tak tengok NurKasih .
Boleh feeling-feeling .

Bajet nak jerit-jerit lha semalam .
Memang tak ah , macam haram gilaa -.-''
* Sila batalkan niat anda kalau dok start enjin nak tengok KARAK . 
Tak pun dok lambai tangan tahan bus , bek tarik cepat !

Nama ? Huh , jangan cakap ah . 
Series gempak habis ! Bajet ketaq-ketaq suma organ dalam .

Starter , wa cakap lu , sumpah cun .
Dengan minah kebaya+ budak sekolah yang tetiba tanya 
" Abang , ada nampak mak saye tak ?"

Tetiba tengah malam pakai baju sekola , pesal budak neh kan ?
Memang dah jerit-jerit habis dah kot time tuh .
Datang pulak Wolkswagen kuning yang takda driver .
Lagi BERBULU !

Half cerita neh memang kelas , Terbaik !
Bila dah tengah-tengah , dah eksiden masuk gaung apa semua .
Mulaa aa . Si Hasif ang The Gang , nganga tak sudah kot .
Tunggu lagi , memang ya ah , ngantuk habeh !

Nak komen sini , kepada semua producer berbayar yang nak buad cerita tuh .
Sometimes , we didnt need the more+ more effect of using comp
sampaikan cerita tak logik .

Hantu nampak tak real . Tak banyak adegan terkejut .
Like Yaa'ah , memang cerita Malay sepaten 
: Shock , Shaman :
and so on sampai orang cakap 
" Cerita Melayu derek cemtu "
But , memang Ya ah , best .

Ending , semua mati ecxept Zura 
* Awek Nik kot , aku bajet aku ;3
Rasa nak terberak kat situ jugak ouh ! 
Macam cerita 4bia yang baru aku tengok 2 jam lalu .
Macam Hampeh jaa -.-'
Sorry to say , ini komen membina (:

Merong dulu memang SUPERB! , sumpah tak tipu .
Karak sekarang , erkk . 
Somethings like lackk aaa .

Semoga Rasuk dapat mengembalikan klimaks ketakutan 
* Please , no misunderstood of climax .
Semoga aku dapat jerit- jerit lagi sampai tekencing !
Hamek hang GSC , cuci la sampai wangi .
Okay , merepek meraban -.-''

P/s : Aku bukan nak provoke Karak , cuma nak berkongsi (:
Tingkatkan lagi prestasi , aku tetap sokong Buatan Malaysia !


Sebalnakmati,




Old things | New things