DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Menulis lagi ? -.-'
Tuesday, May 31, 2011 | 6:03 PM | 0 comments


Hai , dan selamat pagi :)
Lagi? Ya , lagi aku menulis pada pagi ini .

Disebabkan CPU Otak aku dah masuk Virus+ Hackers berwawasan , 
aku pun bertambah sewel 


Aku dah lama mengintai-intai , usha-usha blog cik abang ne .
Sumpah gempak habis .
HAHAHAHHA !
Aku suka lagi blog dia dari blog orang laen yang entah apa-apa .
Aku ne akan jadi follower , supporter dia lah !

Bahasa dia , gaya dia , mamat ne pun unik , he's addicted to gadget seriosly (:
Terjah-terjah ke blog dia , rasa macam aku masuk dalam CPU .
 Dia ne bagaikan programmer la konon , papepun , wa suka lu der !


Okay , post pagi ne bukan nak puji dia semata , nope !
Itu intro baru , macam biasa , puji mau lebih :D

Ekceli , aku ambil tag dari dia sebab dia buad open tag .

Tajuknya :

Apa yang korang nak sangat-sangat buad .

Kita ? Kita tanak belajar dah ! Isk , Isk , kita penat lah 
* Perlukan khidmat kiki sebagai motivator .
Kita macam kena shock lah bila naik upper * Alasan gilaa , HAHAHA !


Okay , ekceli , kita nak something yang boleh bagi kita fun .
Like travelling jugak , tapi tanak loneranger macam IncikUzair .
Kita tak suka sorang-sorang sebab kita kan peramah (:


Kita nak travel merata dengan famili & kawan mostly .
Kalau boleh kita tak nak berpisah dengan kawan sebab diorang memang gempak !


Lagi-lagi , IncikNik kita kan ? Memang Yaa lah .
Okay , kita nak ke Bali or Paris dengan dia . Oh , romantis * Euwww , makin menjadi .


Next , kita nak hidup dengan aman . Kita tak suka lah dengan " adat dunia " .
Seriously , kita tak faham dengan dunia ne .
Yang tinggi darjat , perlu diagung-agungkan .


UNREASONABLE lah ! 
Kita manusia semua sama .

Kita pernah berdebat dengan kawan kita ,
kalau orang kenamaan buad salah , dan kita betul . 
Kalau masuk coart , mesti diorang selalu menang kan ?


Sebab diorang berduit . Kita tak faham lah duit ni sangat mengaburi mata manusia .
Yaa , kita akui , kita suka duit jugak .

Tapi kalau hanya kerana duit yang dapat memusnahkan negara ,memecahbelahkan kaum,
mendajalkan sifat manusia , errrghh , kita tak suka!

Okay , sesi menyatakan tak puas hati berlaku yaa . NYIAHAHA !

Apa yang saya inginkan sebenarnya sebuah kebahagiaan yang diredhai serta kejayaan yang diberkati :D
* Terasa insaf dak ? Rasa dak ?

Kalau nak cakap pasal adat dunia memang tak akan habis , so kita gerak dulu .

P/s : Kita nak tipu IncikNik kita yang kita tak pergi hangout , HAHAHAHAH !
Kita pasti , karang , kita pulak yang kena tipu , sengal -.-'
Dasar bendul . Ngeee :D



Daaa,
 
 


Old things | New things