DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Highheels SDN. BHD.
Sunday, May 29, 2011 | 5:05 AM | 0 comments


Sejak tak update post neh , macam-macam event yang grand-grand jadi .
WarWorld 4th edition lha , and much more !
Last month , cikgu kitaorang , Cik Zurin .
Ada buad opening untuk kedai dia , Highheels Sdn . Bhd .
Yang mai rasmi siapa lagi kalau bukan newbie big boss , erk , apa nama dia .

Apa pasal aku susah nak ingat nama dia haa ?
Okay , let we called IPB , Incik Pengetua Baru .
Kesiann aku ): 
Okay , kedai dibuka dengan gahnya .

Dapat sambutan yang memberangsangkan .
Nah , hampa percaya ?
Okay , jom gelak guling-guling .

Seriously , im lying (:
Tadak sapa pun bukak kedai kasut ka , kedai topap ka , kan Mun kan ?

Kami hanyalah menghadiri an Artshow of 2011 , 
where the art students present their work ((:
Okay , ne memang lah teover dos bajetnya .


Budak Sains dah transform jadi budak seni . 
* Pakad menonjolkan bakat terpendam masing-masing dalam bidang seni ya .

Like Oh Yeah , 
Teacher is smiling ! She satisfies with us !Cheer for this !
Memang tak salah lha , kami memang berseni .

 Jum , pakat-pakad drop Bio or Account . 
Amik seni lagi senang , serious!

Rifdi Adib tiru macam aku punya , eh , ka aku tiru dia ?
Mana boleh , idea aku !
Kejap lagi ada lha , orang nak perli aku , kan ? Kan ?
Gilaa jeles , Walaweh , kita suka tahu (;
Awak , jeles lha dengan kita banyak-banyak lagi .
HAHAHAH ! Jahatnya kita , oh sudah .

Ini memang gedik .
Shit! Kita tak pernah gedik macam ini . Kita kan budak baik .
Okay , sudah-sudah menipu :D


A man cant walk without his legs .
The legs cant stand without the man.

They're needed each other , just like us .
Trust me , I really need you (:

p/s : Upgrading , aku dah jiwang -.-' 
    Kembalikan keganasan aku .


Icanteatwithoutfood,






Old things | New things