DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Yaww ! 2- 0 !
Saturday, April 30, 2011 | 8:35 PM | 0 comments


Assalamualaikum :)

Goalll ! Yeahhh !
* Sejak bilakah aku minat bola neh ? OMG!
Bola satu maen tendang-tendang , macam bongok ja -.-'
Hahahah .
* Satgi tak pasai KerolFahmi mai sumbat bola kat mulut aku ,
tak pun SafeeSali mai saman aku .

Haaaaa ! Cena neh ? Cena ? 
* Imaginasi terok , bajet ada yang nak baca ??

Tahniah buad pasukan Kelate sbb berjaya mengalahkan KL 2-0 !
Bravo gilaaa , ingatkan KL hebat sangat -.- '
Tengok-tengok , Kedah pun num 4 , top 5 !


Oh Gee ! Exam sem dah dekat ! Memang gilaa la kan ?
Physics haram jadah apa aku tak paham -.-'
Yang aku taw Momentum = Mass * Velocity ja .

Ada collision dan explosion .
Collision pulak ada elastic , inelastic .
Elastic , total Momentum final = initial .
Inelastic , m1v1 + m2v2 = m1+m2 (v)


Haaa , explosion ?? * Korek otak sat :3

Haaa , lupa dah . Ni lah , suka maki orang sangat ! Padah kan :'(
* Belajaq watpa ntah subjek neh -.-' Sengai !
p/s : Doakan kejayaan aku memburu 4flat untuk sem neh :) dan kejayaan Asyraf untuk memuaskan pointer dia .

Selamat Tinggal 
* Bila nak habis sekolah neh -.-''

Sayonara ,





Old things | New things