DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Will You marry me ?
Saturday, April 30, 2011 | 4:48 AM | 1 comments


Assalamualaikum :)
Fer sure la kan , masing-masing tenga sibuk post pasal Kate& William .
BTW guys , congrats and hopefully will long last la nohh .

HappyLabourDay , wish siap-siap . 
Esok mesti orang pakad wish kan , so tak best lah asik sama dengan orang -.-''

Experience menjadi pekerja?
Okay , ekceli , aku tak keja lagi , so tadak pengalaman .

Sempena aku beli buku Remaja neh , * Drumbeat please ;p
Meh nak cite sikid about horoskop aku dan pasangan untuk bulan neh .

Me? Cancer of course . 
Tengok jalan lah , terkedek-kedek macam baby , okay , cute gitu -.-'

Him ? Libra . 
Okay , horoskop macam perempuan sebab tuh kot dy pun dah jadi lembut dari aku .

Ops! Okay tipu . 
He's tougher and braver than me,seriously!
sebab tuh dy gelakkan aku dok jerit sorang-sorang dalam wayang semalam ;p
* Sepak maw ???? Grrrrrr :3

Cancer

Terimalah mereka seadanya ,jangan terlalu ego sehingga terlepas cinta sejati itu .
*Fuh ! Selamat ! Nasib baik lah aku terima awal-awal lagi ;p

Dah simpan duit tu , dah jadi Hill of Money tuh , jangan lah bila tengah bulan , belanja macam nak mati esok . 
Kalau buleh beli semua , beli habih then bawak masuk kubur =.=''

* Habis tuh , apa guna menyimpan kalau bukan untuk guna , Erk .
* Pertanyaan manusia boros ;p

Libra

Haaaaa! Asyraf , kantoi dahhh .
Nik akan melakukan satu kesalahan yang Didi akan sedar , okay . 
Explain laa jugak !Nik buad apa ?

* Tak jadi lagi , mintak explain dah . Botak Nik cemni .

Wahahaha . So , kalau ada yang dah buad salah tuh , terangkanlah dengan penuh keyakinan kat pasangan hampa .
Jangan pi tipu pulak , tak pasai makan penendang sulung satgi :)

Selamat Bahagia . 

Kindly Sharing,





Old things | New things