DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

A.C.T.R.E.S.S.
Thursday, April 28, 2011 | 7:01 AM | 0 comments


Assalamualaikum :)
Well , Hye Peeps .
Rindu gila babeng kat hampa .
Sebulan tak balik , I pegi shooting . Producer tak kasi I MC , well , i neh kan famous amous .
* Ayat mintak penendang , tak pun penerajang ;p
Okay , kalau Saipol Bahari baca , sumpah dia telan aku tak kunyah dah -_-'
Bajet aku kecik kot , buleh maen telan - telan .
Nah.

Siapa Saipol Bahari ? Nak tau , tontonlah Makbul di TV2  malam neh :)

He's my coach
He's superb !
He's OUR leader .
We Love Him <3

Okay , pakad garu kepala nohh .
Coach apa lha yang Dila mengarut neh -_-''
Okay , Drama . Aku kan join Dramafest untuk Minggu Bahasa MRSM Zon Utara :)
* Bangga sikid , main actress kod . Nahh :3


 Yang dok macam gangster dengan aku tu lha , Saipol Bahari :)
Yang dok qenyih macam kerang tak da isi tuh , DJ kat RTM .

Kiranya , semua kawan-kawan coach aku neh , orang seni lha .
Okay , 3 weeks bersama depa neh , sumpah best !

Tahniah gilaaa kat Coach sebab berjaya kawal baran dia .
Kami 1st batch kot , yang dia berlembut . 
Dia cakap " Muka hampa macam budak-budak , tak sampai hati nak marah "
Mesti dia nak kata kat aku lha tuh , aku kan C.O.M.E.L ;p

Seriyes! Berlakon memang memuaskan . Even penat , tapi . 
Tak tao nak mention cemna kepuasan dia , lebih dari Klimaks !
Hahahah * Unsur 18 tahun ke atas nah :))





Welcome to MRSM Merbok -_-'' . * Masih tak berpuas hati .
1st day , kami meronggeng sebab acara hari 2nd last :)

Nak tao ? 
MRSM Pendang mendahului pembukaan dan penutupan Minggu Bahasa kot .
Tasya , Pidato UpperForm Perempuan .
Last , Alqif , Sajak Open UpperForm .


Tadaaa ! Kami kontinjen Pendang :)
Menyibuk jaa Taiping tuh .

Wan Danial :) Main actor depa .

Pakat bergaduh , Pendang menang , Taiping menang , Langkawi menang .
Last-kast , MERBOK si tuan rumah menang ?

Memang WTF gilaa la kan ?
Memang tak layak kott la kan .
Cerita ting-tong -_-''

Juri bongok!

Whatever happen , kami stil Enjoy :)
Majulah Teater untuk negara!

p/s : Tahniah Saipol Bahari dah berjaya buad aku menangis :3 Aku kan brutal -_-'' 
Love acting!

LoveHim,



 


Old things | New things