DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Wedding Of The Village (:
Sunday, March 20, 2011 | 7:23 AM | 0 comments


Assalamualaikum (:

Cakap hari tuh last post , okay , sengaja tipu .
Miss gila babeng dengan Asyraf kat maktab , tetiba abah tak mao hantaq balik maktab hari neh. Huwaaaa ! ;')

Nah , releavan lha , drive -thru kot -_-'
Melaka- Sg Petani- Pendang ?
Gila ?
Mana tak penat orang tua tuh ;p

Okay , yesterday , wedding cousin I .
Maka berhijau-hijau lha kami sefamili * Pas tegar yaww !
Nahh , kami tidoq pukoi 5 pagi kot malam Sabtu hari tuh .
Why ?
Hurmmm , asal aku lha paling tidoq awai , around 3.++ cemtu 
* Cey , bajet aku drive nak lelebey penatnya -_-'

Dalam 4.++ , Mak Uda aku dapat kol , little bit problem happen ):
Naseb baik lha , solve awal jugak . Boleh lelap balik (:

Anak dara pengitan , darah Bugis- Jawa neh lha yang dok gegeh-gegeh depan orang ramai .
* Cey , mentang gambaq aku tak dak , sedap-sedap nak ngata orang ;p
Eh , tak lha . Depa neh laa dok buad keja . Kan ? Kan ?


Just nak habaq yang famili aku sangat-sangatlah hawt + happening = riuh - rendah .
Sambil berenang , ludah air banyak-banyak .* Apa punya phrase neh ?
Sambil bekerja , kami ber-pose comel-comel gituh !


Neh pulak , anak teruna jangkitan . Erkk -_-'
WAHAHAH ! neh lha muka tak malu tidoq masa guest mai * Protes penat konon .
Ada lagi dua , dua-dua bajet malu , mentang kena puji ' Handsome' .
Tapi bagi aku , ' Footsome' .
Okay , kod nohhh ;p


Tadaaa ! Neh mesti ada kot . Pengantin sendiri (:
Selamat Pengatin Baru Abang Ahyat & Kak Wawa .
aka
Gula Melaka & Buatan Dari Gombak * Nama glamer depa kt FB -_-'
Have great days along your life .


Maw taw lha . Neh mesti ada (:
Memperkenalkan , Dila Rashid yang comel lagi baik jugak comel dan baik .
* Bloggers dah pakat tahan kaki masing-masing daripada hinggap di muka aku ;p

p/s : Kenapa gambaq aku suma kat kek ? Nampak sangat aku terliur dah tengok kek itu . Maw sikit . Boleh kodd nohh (:
Cepat-cepat timang baby <3

Aku bila la pulak ,
 
 


Old things | New things