DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Sikit Lagi . Boleh Kan ?
Thursday, March 17, 2011 | 10:44 AM | 0 comments


Assalamualaikum :)
 Heeeee :D
Nganjing cakap last post .

Just nak cita .
Saya dah lama Fell In love dengan dia .
Saya tahu dia pun sama :)
Dia ?
Saya , sayang dia :)
Addicted Gilaaaa !
Siapaaa?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

Selalu macam ini .
Awat lappy hang mereng kah ?
Ini meti kes terkena nuklear Japang la neh -_-'

Dia adalah :)


SuperDuperBieber !
Rambut hang makin Cun la weh !

Sumpah hensem :)
Hati cair - beku- cair bila tengok .
Oh Em Gee !
Tatao nak kata apa .

Tolong kirim salam rindu kat Pakwe aku neh :)
NewHairCut . Tahun depan botak . Boleh ?

p/s : Boyfie I botak ka , hitam ka . I tetap BENCI dia :)
Auwwww ! Gediks . I single :)
Okay , I tipu . Eh , betoi . Eh ?
:))))

?????? ,



Old things | New things