DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Sekilas Pandang :)
Saturday, March 12, 2011 | 6:36 PM | 1 comments


Okay , macam yang aku cakap , siap BI ngan Math baru aku hapdate menda alah neh .
Sekarang ?
Dah siap ! * Kebanggaaan wujud dalam ayat ini :))

Okay .
Continue pulak dengan BM .
Folio komsas ," WRITTING HANDMADE"
Memang WADDEFAK ah en .
Kalau sempat siap hari neh . Memang WADDEHAECK ah en .
Gilaa cepat ! Aku cuba :)
Sekadar nak hapdate sebab nak bagitahu yang aku hidup lagi .

p/s : Takziah kepada mangsa-mangsa Tsunami kat Jepun . Nasib baik Abang Shazeli * Top student yang dapat exchange pergi Jepun recently . Dah balik , kalau tak . Hilang sudah presiden BWP kami ;'(








Old things | New things