DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Miss Me More :)
Thursday, March 17, 2011 | 8:37 AM | 0 comments


Assalamualaikum :)

Ehem , Ehem , hari neh aku nak cakap yang aku dah jadi " ChefSyokSendiri " .
Okay , Sila , Tolong Percaya yang aku MEMASAK .
* Nampak sangat tak pernah memasak selama ini -_-'
Anak dara moden . Mana boleh masuk dapur nak masak .
Waaaaa ! Mak mentua baca post neh , dan-dan tak jadi nak meminang :)

Menunya , Daginggg Masak Kunyit+ Kicap .
Singakatnnya , Daging KK . Wahhh ! Femes mak U . Nama hott bukan main :)
Rasaa ? Hey , see de nose lah . Sudah tentu cap A !
 Bukan Ayam , tapi Aaaaa ?
* Anjing , okay dak ?

Pagi tadi , SosehBersosTiram+ Lada :) 
Okay , sedap gilaa . Boleh jual dekat PUM .
Mai beli maih .
Readers yang diingati kot , malam neh last aku post entry 
* Ceh , ada orang buad muka sedih + suka , gigit maw -_-' Rrrrroar !

Esok , dengan kekuatan yang dikurniakan kepada abah aku , 
maka bermulalah perjalanan kami ke Melaka :)
Kampung tercinta . Lusa , cousin I , Mohamad Ahyat akan berkahwin . 

So , budak gojes+ geges neh , taubat-taubatlah kena pergi en .
Mana taknya , aku lah yang nak jadi FG , Flower Girl .
Aku tau dah , mesti guest-guest yang datang tak nak balik lepas tengok budak gojes neh ;p
* Okay , bajet gilaaa !

Tengok-tengok , tetamu pakat lari balik , bila tengok aku . 
Impossible jugak .
Sebab nya , depa tak penah tengok orang segojes aku :)

P/s : Selamat Pengatin Baru , bagi aku anak sedara LELAKI nahhh :) Comei - comei boleh ?
Macam aku . Sekian post entry , bye Blogger :')

BudakGojes,








Old things | New things