DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Jumpa Lagi :)
Friday, March 11, 2011 | 5:57 AM | 2 comments


Woahh ! Kita jumpa lagi :)
* Bajet pakat mati habih kot -_-'
Sebulan tak hapdate blog neh . Tak ada makna nak bersawang . 
Dah macam gua aku nengoknye * Ceyyy , 1st time perli diri sendiri ;p
Malas gila babeng nak hapdate . Bukan sebab tadak idea , ada . Banyakkkkkk :)
Tapi malas kome nak menaipnye . Ini pon taip sambil tidur * Okay , penipuan yang tak dapat disangkal lagi .
1stly , nak habaq hampa . Aku tercalon untuk menjadi BWP 11/12 . InsyaAllah :)
Hahahaha , aku tahu . Ada readers yang sedang mengutuk aku sekarang . Kan ? Kan ?
Okay , hang la mangkuk . Im talking about you bitch ! * Sumpah aku marah . Haishhh !

Malas nak panjang cerita , aku redha akan semua yang terjadi sebab semua ada kebaikan yang telah dititipkan untuk aku :) * Pasrah habess .

2ndly , nak cerita yang . " Sukan OVER " . Okay , suka gilaaa ^.^ 
Bhaabhaa , sports Anti-er macam aku semua sedang bergumbira berdondang sayang nahhh .
 Pengembaraan bermula ! Boleh main badminton balik :))

3rd , homework bertindan timbun .
Tunggu nak bina dengan gahnya , atau runtuhnya dengan kagumnya . Tadaaaa !
Siap boleh list .

Bm - Komsas .
Bi - natang apa ntah -_-' * Akibat terlalu PEKA .
MathMod - 3 chapter .
Chemist - Note bab 3 .
Sej - Note bab 1 , 2. * Cikgu , banyak lagi boleh -.-''

Tambahan . kot-kot rajin . Dett . Wajib rajin !

Addmath .
Biology .

Woahh . Banyak pulak subjek Upperform neh . Hampeh !

Wahahah . Aku berazam , Cewah! Siap , BI , Math , Bm , bwu aku hapdate balik blog neh .
Till now , readers tobat rindu aku en ? en ?
Boo Dila , boo !

Taken by Him,



Old things | New things