DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Hey Mark ! Kau ingat kau je ada FB ? We'olls pon hadooo .
Wednesday, March 16, 2011 | 2:18 AM | 0 comments


Kau orang jangan sentap bila I cakap Malaysians hadoo FB .
FaceBlog :)
FB jugak mehh . Jangan pandang kami sekerat mata ehhhhh .

Okay , fasal FaceBlog neh , I jumpa kat Follower I *Yaww! Bajet followers ramai -_-'
Usha-usha , banner apa lahh pink-pink tuh .
Attractive kot en .
* Sejak bila minat Pink tatao .

Nahhhh , I pun nak join jugak . Nak jugak kawan berceretet * Bahasa Kedah , U ada paham ? Hadoo?
Boleh tambah Traffic . Bagi jamm , biar eksiden terusss -_-'

Kat  sini , hampa boleh lahh nak usha-usha Otaimer Blog .
Blog yang buad tutorial . Yang tulis-tulis kisah cinta diorang .
Emo-emo sikit kan ?Boleh kan ? Boleh kan ?

Then , of course gilaa la weh , hampa boleh ' promote blog'
Lelong , lelong , blog untuk disewa .
Ada dak orang buad macam itu ?
Okay , nanti aku buad ;p

 Tadak idea dah , sebelum Admin FB neh lempar , tendang , terajang aku keluar dari join team neh baik aku senyap -_-'
Akhir kata , marilah kita blogger sekalian men'join' * Rosak Tatabahasa
group ini :))

Saya dah ahli , anda bila pulaa ? ,
 


Old things | New things