DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

The Days :)
Tuesday, March 15, 2011 | 1:56 AM | 1 comments


Assalamualaikum :)

. Riang hati ku sukan dah habeh .* Nyanyi ikut rentak lagu Sudirman nahhh .
Memang tak expect gilaa .
Dulu-dulu punyalah belakang .
Taw-taw dah depan .
Nasib kami maintain .

Cuba teka . Rumah apa juara ?
Siapa betul aku kiss dia !
* Warghhh , semua pakat nak jawab lah -_-' Dia mula dahh .

Ceyy , Asyraf jawab Emerald .
One kiss for you , Mmmuah !
* Gediks youuolllsss !

Ya , bertemakan katak ntah papa , sendat-sendutnya .
Menang jugak . Hamek! Asyik kalah ja , nak rasa menang pulak kan ? kan ?

Dia 4 tahun dah juara .
Tetiba jatuh terkangkang bila Cikgu Ery tiada .
Habislah , habislah kita , kata mereka .
Itu rumah apa pula ??
* Acecey , wakil pantun maktab ni kot ;)

Nampaknya Rifdi Adib bangun dengan mata kecik .
Besaqkan sikit mata hang weh ;p
Ruby ! katanya . Tapi num 3 , okay apa .

Ya, bertemakan arnab comel . Kalah jua pemenang tegar kita .
Maka , tinggal lah Sapphire dengan kedudukan bangga .
Menang tidak , kalah tidak . 
5 tahun di tahap sama .
Number dua .
Itulah kita :)

Pasangan gojes ada dalam team ini .
Itu dia , CuLai , Cupak + Pelai ;)
Tak pernah berubah , apalah nasib hampa ni ,
Hahahah , kalah , kita kalah, kata Pelai .
Topazz SuperDuper !

Yeahh ! BM aku A+ dah !
Okay , itu result untuk SukantaraTahunan 2011 yang dah habis !


Macik-macik yang terlompat-lompat macam katak jumpa air itu , Atlet tegar Sapphire :)
SyazaNadhira , AtiqahDalila .

Gals-gals cun-cun itu, cheersleaders tegar Sapphire :)
" Sapphire menang lagi "

Okay , 
idea aku nak jerit macam ni datang tetiba sebab meluat tengok Emerald dapat banyak medals Sorry guys ;p

Mata besar , macam mata Doraemon itu , Dorayaki namanya .
Eh , silap . Mun si penopap :)

Coach terulung abad ini .
Kami satu batch dah agree nak pergi declaire dengan Najib , nak bagi dia dapat title Datuk .
Okay , owsom gila !

Sukan tahun depan tobat lagi gempak .

Syifa cakap
" Kalau aku jadi naib pres Sapphi , aku nak arahkan semua tak payah turun latihan "

Kita geng , aku undi hang laa jugak !

CikGojes,




Old things | New things