DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Sial kau !
Tuesday, February 1, 2011 | 4:35 AM | 0 comments


Ini bukan nak maki-maki orang , 
Ini soal nak mencarut-carut * Wah , ganas kau .

Ini soal berangan sendiri-sendiri sambil melayan dua mamat T***l
Yang aku rasakan memang sengal .* Sengal gila babeng ah aku cakap hampa
Sorang nama FBnya , Faiz Menantu Mak Cik Kafe ,
* Low class gila , nak jadi pun menantu mak cik kafe . Tak standard !
Sorang lagi Far East Satay .
 * Ini pulak , nak jual satay , Ish . Susah lah orang close minded nak berniaga bangang-bangang neh -_-'


Bergaduh dengan depa , memang rasa macam nak rogol sorang-sorang , nasib depa lelaki . Yang dinamakan lelaki , takut aku dirogol balik . Oh , gerun :(


Okay , sesiapa nak report atau nak kawan lah kan, 
teringin nak kawan manusia sebodoh depa , pi lah add depa .
* Sapa add depa esok berhingus , Wah ! boleh pulak nak sumpah-sumpah orang , mentang-mentang hang tengah gaduh dengan depa .


Okay , untuk pengetahuan hampa jugak ,depa ini budak MRSM Balik Pulau 
MRSM BP , memalukan lah maktab itu ada student macam ini . Setakat pemain rugbi , eleh , aku pemain Rugbi International lawan gusti dengan The Rock , haram tak riak pon .
* Hiperbola yang sememangnya dah tahu ada penipuan berlaku .

Okay , tipu ya .
Nah , tak cakap pun dah tahu Dila menipu .
Eh , new word , Dila menyaka .

Credit to Hasif again yang memberikan aku perkataan baru ini :)

But , salah aku jugalah yang awal-awal pergi cari pasal dengan depa .
Deuhhhh -_-' , aku tak lah buad over-over nak maki macam depa .
Setakat sial , biol itu . Standard maybe * Standard bagi manusia tak paham bahasa macam depa .

Sorry to say .
Kalau hampa baca * Aku harap hampa tak baca .
Sekali hampa mai kat blog aku .
Grrrr , aku rasa macam seh !

Perhatian , anda berdua , 
seperti tertera di atas , dont you ever come and visiting my blog .

HarapMaklum .
* Aku rasa depa pun tak teringin nak mai blog ini . Kan ? Kan ?Diam kau . Oh , shit -_-''

MeluadGilaNakNazakTerhadapMereka,


Old things | New things