DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

[ contest ] Jejaka terhangat nak bagi henpon free !!
Wednesday, February 2, 2011 | 10:02 PM | 1 comments




Errkk , hangatkah jejaka ini * Dah nak masuk contest dia , boleh pulak nak kutuk .
Heeeeeee : D ,Sengih tayang gigi * Niat nak pujuk balik jejaka ini sebenaqnya .

Nahh , wahai jejaka yang hangat lagi tampan dan kachak , 
* Konpom , dia dah cool :)) , ada can nak memang neh .
Banyaknya duit anda . Woah ! Kalau  aku , nak buad contest bagi henpon mainan pun belum tentu lagi .
* Nah ,bakhil teruk kau !


Saya nak sangat menang contest ini woh . * Baca dalam nada hingus meleleh :(
Okay , ada lah some reason .

- Henpon aku buruk dah wehh , aku pakai dari fom 1 , sekarang form 4 . 
Boleh hantaq mesej dengan call ja + tangkap gambaq * Itu pun tak ada USB .
Sedih dak ? Sedih dak ? Sentap dak ? * Nak buad Bersamamu pulak . Jadi dak ? Jadi dak ? 

Okay , sebelum Jejaka ini delete terus penyertaan aku sebab banyak bebel , aku sambung :)

- Memang lama dah nak tukaq henfon , tapi , cek tak ada duit , mak cek cakap 
" Tak payah gatai , duit simpan untuk belajaq kat U nanti "
Maka aku pun , baik Maaa . * Menurut perintah , anak Mithali kot :))

- Kalau menang , boleh kenal Jejaka Terhangat neh lagi mendalam . Wah ! Macam itu pulak .
Apa salah . Kita kan 1Malaysia . * Erkk , ada kena mengena kah ?

Tiga sebab sudah , tak baik banyak-banyak , membazir -_-' * Salah aplikasi neh .

Nope ! Tak habeh lagi . Itu baru sebab dalam kalangan hati baik .

Hati jahat pun nak amik part jugak meh :))
Wahahahha . * Macam biasa , gelak seperti jin itu wajib !

Sebab jahat , 
- Nak jugak menang contest , berjela aku masuk * Bajet banyak , 5 pun tak sampai , HAMPEH !
Masuk tak pernah menang pun , Wuwuwuuw . Malangkah saya ? * Sedih dak ?

- Kalau menang boleh eksen kat blogger semaktab aku .
Dila menang , Dila menang . Jeles dak ? Jeles dak ? 
* Haehh , setan pun menangeh sebab ada lagi jahat dari dia . Oh yeah !

Sudah , dua cukup . Banyak - banyak nanti menang terus . 
Tak sempat jejaka itu nak baca dia terus decide 
" Bagi menang jalah budak hingusan ini , cakap banyak kalah hakim "
* Wewewew , Hakim cucu Cik Dollah memang cakap sikit pun :)) Dia baru kenai huruf A .


Hampa , hampa, hampa .
DITAG ya :))


FatinAmalina
Kak Sha Cantik :)
AmirulRoslan
Milzam

Elle
Alin

PenatGila ,



Old things | New things