DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Alvin and The Chipmunks , lalalal .
Friday, February 4, 2011 | 5:57 AM | 0 comments


~T.I.R.E.D.S.O.M.E.~

Tiada kata yang layak aku lafazkan melainkan " Penat , Capek "
* Beginikah ejaannya negara addictor of Laser ? 
Just from rumah Pak Ngah aku di Taman Mutiara , Kulim , Kedah .
Her daugter just got married .

Wuwuwuwu , aku jumpa abang " kesayangan " aku . Zulhilmi Abd Rahman :))
* Hemsem macam aku lah . Ada hati ? Simpan sahajalah
Bawak motor gila tak laju pun ;p Tak hebad , Booo hang . 
* Mementingkan keselamatan kononnya , padahal pelesit pon menangeh guling-guling sebab hang dah kalahkan pencapaian dia ;p

Terima kasih daun ubi * Ubi ada daun ? Oh , nanti aku tanya Ubi :))kepada Cik Elle sebab sudi mengetag saya . Disebabkan sifat baik tak kira tempat aku ini , aku jawab lah .
* Dulu cun , sekarang baik pulak , semua yang baik ada kat aku ;p Bajakwangkang betol !

Penat gila babeng ini , tidur dalam kereta siap nganga , jatuhlah saham aku :(( * Kantoi .
Kasihan baba aku bawak kereta , kami semua tidur . 

Kalau aku driver , aku ketuk kepala sorang-sorang dan berkata 
" Woi , penat aku bawak kereta hampa membuta nohh " 
 * Naseb baba aku tak buad macam ini , kalau tak jenoh kepala aku benjol tiap hari sebab aku ini alah naik kereta mesti tidur ;p

Ini syarat-syaratnya , kepada sesiapa yang bakal ditag ,
 tolong ikot arahan ya , kalau dak esok hampa berhingus ;p
* Niat aku nak improvekan skill BI hampa , padahal copy paste ja .

  • Put your library music on shuffle. 
  • For each question, press the next button for your answer.
  • You must write the song title as the answer, as the question, no matter how silly it sounds.
  • Most of the time they seem to work though, strangely enough.
  • Okay go! when you're done tag 20 person in this note, and make sure to tag the person who tag you this.
  • The answer of number 20 is the title of your note!
Paham dak ? Paham dak ? Tak paham pergi mammmm 
* Kalau mamm betol satgi follower aku decrease pulak ;p

Bismillahirahmanirrahim .
Assalamualaikum .
Erkkk , ni nak menikah kah ? Ada tarbiah kah ? Okay , sudah aku merapu :))

1. If someone say "is this okay", you say?
My First Kiss , Kesha ft 30H!3 .
* Free-free dapat kiss atau dapat penyepak , pilih nak mana ?

2. How would you describe yourself?
U Smile , Justin Bieber <3
* Keluar lagu Hubby aku jugak , jodoh wehh , takkan kemana :))
Blogger yang JB lover semua dah buad muka annoying kat aku . Booo :)

3. What do you like in a guy/girl?
Errkkk , Menyesal , Sixth Sense -_-'
* Aku menyesal jawab soalan ini , layannn .

4. What is your life purpose?
Dari Hati , Sixth Sense
* Nahh , gatai gila . Tak bermatlamat . 
Awat pakat mai lagu SixthSense ini ? Ohh , komplot nak pekena aku nohhh -_-'

5. What's your motto?
Hari Ini dan Semalam , Sixth Sense .
* Okay lah , kita edit , semalam sejarah , hari ini hari Jumaat . Erkkkkk -_-'

6. What do your friends think of you?
Pesona , Sixth Sense.
* Auhhhh , I loikee youuu . Dalam banyak-banyak lagu , lagu naik ini nohhh .
Aku kata apa dah , aku ini memang pesonaa , terbukti wehh !

7. How do you feel today?
Tanpa , Sixth Sense 
* Buad-buad paham dahhh :)

8. What do you think of your parents?
Cinta Yang Sempurna , Sixth Sense
* Wah , memang cinta mereka sempurna . Isk3 , terharu wehhh !

9. What do you think about very often?
Pemilik Hati , Sixth Sense
* Wuwuwuuw , hati masing-masing , milik masing-masing aar .

10. What is 2+2?
That Should Be Me , Justin Bieber
* Wohh , cikgu Math aku menipu nohh selama ini -_-'

11. What do you think of your best friends?
Down , Jay Sean .
* Nahh , buhung gila . Aku tak cakap pun :(( Dengki betol !

12. What do you think of the person you like?
Super Bass , Nicki Minaj .
* Hang memang super wehh , bass itu aku tak tau dok tang mana -_-'

13. What is your life story?
2012 , Jay Sean ft Nicki Minaj .
* Harap-harap aku tak mati 2012 lahhh , aku tak kawen lagi ;))

14. What do you want to be when you grow up?
Ku Ada Kamu , Adira .
* Ada siapa ? Siapa ? Tak logik , huh !

15. What do you think of when you see the person you like?
Sungai Lui , Aizat .
* Nahh , bersungai pulak dahh . Tak apa , senang nak berkelah -_-'

16. What will you dance at your wedding?
Be with you , Akon .
* Aku lagi rela menari makyong -_-' Geram aku .

17. What will they play at your funeral?
Sexy Bitch , Akon .
* Haramm , aku tak mati lagi dah pedejeh aku -_-' 
Takut mayat-mayat laen pakat bangun menari , hampa lari tak cukup tanah kott .

18. What is your biggest fear?
Cinta , Aliff Aziz .
* Tidakkk , yang aku tak mau , yang tu naik . Toek !

19. What is your biggest secret?
Chantek , Altimet ft Adeep Fabulous Cat .
* Aku dah habaq hampa dahh . 
Dah-dah , aku malu la hampa dok puji-puji neh :))
Blogger pakat tutup tab dan offline nampaknya ;p wuwuwuwu .

20. What will you post this as?
Alvin and The Chipmunks  .
* Comell , sumpa macam aku . Adoii , dipuji lagi .

p/s : Banyak fakta , antaranya aku memang CHANTEK ! Free-free aku dapat boo ;p            Hamek !   Hamek !

Padan muka ! Kena tag ;p



JawapanNtahPapa ,


Old things | New things