DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Aku Setia Pada Dia , Maafkan aku .
Thursday, February 3, 2011 | 7:22 AM | 0 comments


Homaigottttt !
* Buad muka terkejut sikit 0.o
Ada orang ajak aku kapel wehhhhhhhhh .
* Nampak sangat aku cun . susah lah jadi hot neh :))

Okayy , 
Dia comel gila babeng .
Kalau aku ikut nafsu memang lah aku accept .

But , setelah dipikir , dikaji , diingat , dimotivasi
 * Credit to Abang Hasif yang menjadi Dr. FadzilahKamsah Teen ;p
Aku menolak , okay , tolak , push , reject ! Fullstop ! 
* Macam orang tak tau tolak itu apa . Sengai -_-'

Kepada sang arjuna , choih ! Kalau hang dok baca . Ini dia sebab aku tolak cinta hang .
* Erk , geli dan sensitif gila , spendar pun mak aku beli untuk aku . Aku masak maggi pun hangit -_-'

  • Aku tak suka " Coupling " sebab menyusahkan . Its really-really burden me dear :)) Lagipun , aku rasa macam amik pisau pi toreh badan parent aku sahaja . * Teruk dak ? Kalah Nordin Mat Top :p Seolah-olah aku mengkhianati parent aku . I do love my family :)
  • Aku tak kenal hang langsung , bagi perempuan cekai-cekai * Lekeh lah , mesti depa mau sebab hang comel + hensem . Tapi cinta aku tidak melihat fizikal . Aku melihat guna mata hati :)) * Ayat tak boleh belah gila babeng , aku rasa aku matured !
  • Aku tak puas lagi jadi single , sekarang ini masa untuk kita berSINGLE , so kita gunakan sebaiknya , nanti dah besar , pakat kawin , tiba-tiba rindu zaman single , tak dak keja aku nak cakap macam ini kat husband aku ," Abang , mintak cerai sat , teringin nak rasa single , lupa macam mana " * Taubat Lahum laki aku bagi penerajang kick off sidekick punya , siap ketuk-ketuk rahim aku suruh baby keluar sebab mama dia dah meroyan . Kuang3 :))
  • I used to couple before , 3 times okay . Aku tak rasa apa-apa benifit pun berkapel . Aku tak dapat apa-apa pun . * Dapat jerawat galak ada aah , kalau naik , hang nak tanggung ? Dah cun-cun camni -_-'  Bercinta di bangku sekolah ini memang tak berguna langsung . Aku tak paham kenapa kerajaan tak buad rules " No Coupling at Secondary School " * Blogger lain yang bercinta pakat buad muka nak bagi penyepak free :D 
  • Aku mula , okay , mula , baru lagi , freshie :) Starts to love somebody . Dia tak tahu dan aku tak akan bagitahu sehinggalah tiba masa yang betol-betol sesuai kelak . Perasaan cinta ini hanyalah untuk dia eventhough aku tahu yang dia minat orang lain , dia kapel dengan orang lain ka . Aku rela perasaan aku terkorban asalkan dia bahagia * Ayat matang gila , NOOR ADILAH BT RASHID kah ini ? I dont believe it !  Bagi aku , cinta tak semesti memiliki , tengok lah besar nanti macam mana .
  • Parent dan kakak aku semuanya hidup bahagia disebabkan percintaan lepas kahwin . Dua-dua dapat orang jauh , so , aku pegang prinsip " Bercinta selepas kahwin " Wuwuwu * Lepas ini gaduh kes nak balik kampung siapa waktu raya pulak la -_-'

Okay , berjela aku bagi reason . Sorry again . Hope we can just be friends :)
* Mamat tuh pun tak kebuluq kat aku paa , pulun aku neh -_-' Derek buad over .

Kepada ex-ex aku kalau terbaca , * Aku sedar aku femes , derek hampa mau baca . Dett . Bajet -_-' . 
Ini bukanlah Noor Adilah Rashid yang dahulu , hidup dalam dunia tak matang , bercakap berlandaskan nafsu * Bukan 18sx okay !

Aku dah berubah 
* Choii , perangai dak . Maintain childish , tapi pemikiran dah jadi Dr Mahathir beb ! Lepas ini boleh ganti Najib , LOL .

Azam aku tak mahu kapel masih lagi bertahan nampaknya .
Tahniah Dila Rashid , lepas ini aku belanja hang makan Cornetto * Atas belas ihsan Ghetto de Weirdo :)

Setakat sini , budak hot , nak mengcool kan diri .

p/s : Aku rasa , budak yang aku admire ini memang bertuah gila . Aku dah comel , cantik , nak dibandingkan dengan dia . Waaaa * Terus merajuk kalau dia tahu ;p Wuekk !
Ku persembahkan cinta ku kepadamu dihadapan kadi kelak <3

NightOfFeeling , Geli gila ,



Old things | New things