DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

3S : Segmen Syok Sendiri .
Tuesday, February 1, 2011 | 8:39 AM | 0 comments


Nah , tadi semangek maki hamun orang .
Sekarang kita nak buad satu segmen * Ceh , macam rancangan tv .

Okay , bukan segmen WanitaHariIni , LelakiSekarang , kisah suami isteri , anak-anak , masalah rumahtangga , seks atau kisah malam pertama .* Erk , overage nampak , gatai !

Sekarang aku dok tengah lepak-lepak sambil sembang dengan FarisAbdullah seorang pelajar MRSM Kuala Berang * Terengganu youu , jauh tak? jauh tak ?
Dia akan berpindah ke MRSM Taiping akibat kebangangan dia sendiri .
Two word to say , PadanMuka :))

Adakah patut dia mintak borang ke PKP , isi pilihan pertama Taiping , 
walhal dia dah taw Taiping jauh gila babeng dari hometown dia .

Yang geli hati , gusi , hidung , mata dan tangan
 *Awat tak cakap geli satu badan ? Nampak macam gila++ lawak -_-' 
Boleh pulak dia pi sign guna sign dia sendiri * budak jahat neh , nak copy sign bapak dia
number IC , amik IC dia ,

yang aku paling nak tergelak guling-guling , MARA tak perasan yang IC 95 .
Weh MARA , tak kan PakCikAbdullah lahir tahun 1995 ?
*Wah , Wah , MARA pulak yang kena .

Apa-apa pun , AllTheBest kat sana ,
Rajin-rajin mai melawat Pendang :)

Okay , ini baru intro ya , ulang cakap " Intro"

Sekarang kita fokus kepada soalan .

\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/

Apakah nama blog anda ?

Tak reti nak baca ? Im Ragamuffin * Kuajaq gila .

Kenapa blog anda dinamakan sedemikian?

Lantak Moyang belah bapak tok nenek aku ah nak letak apa pun , 
*Tersangat kurang ajar , kanak-kanak dilarang berkelakuan begini .

Sebab aku rasa aku ini memang lah tersangat comot even kawan aku cakap
"Comot-comot hang still cun apa , okay , blushing sudah -_-'

Anda rasa anda blogger yang hebad ?

Bakal menjadi hebad * Perasan sorang-sorang , blogger lain tak kisah kan ;p

Apakah perasaan anda setelah membuat entry?

Aku rasa puas , macam baru lepas berak . Ok dak jawapan tuh ?
* Wahaha , sengal lah kau , sibuk-sibuk nak tanya feeling aku . 

Anda seorang " blog addictor " ?

Ya , sangat-sangat , almaklum blog baru lagi . Apa orang kata , Hangek-hangek tahik ayam ;))
* Bukan , hanek-hangek tahi hang , okay tak ?

Anda rasa blog anda cantik ?

Cantik dari hang * Tanya soalan macam-macam , blog hang cantik kah ? Hang ada ? Ada . Mak ade youuuu :)

Anda berminat untuk menjadi penulis di Tanah Malaya ini ?

Tak , tapi nak jadi penulis di Malaysia itu ada lah sikit-sikit . * Loyar buruk itu perlu .

Sejak bila anda menjadi blogger ?

Sejak tahun lepas tapi itu di blog lama , ini blog baru , HappyChineseNewYear -_-'
* Tak ada kena mengena .

5 Blog kegemaran anda ? Dan nyatakan sebab .

Kalau aku bubuh blog aku sendiri boleh dak ? Okay tak boleh 
* Mesti dia cakap aku syok sendiri , dah nama segmen syok sendiri , lantak ah . Nyiauuuu !

Nah , paling suka , wajib visit tiap-tiap hari * Akulah penambah visitor mereka .

 Kak Hanis- Sebab dia cun sangat , penggunaan bahasa dia , kelas number -0 kau , cantik sangat , mak sukeee :)

Siti Hajar- blog tutorial , of course banyak ilmu I dapat , siap mintak tutor nak buad ShoutMix lagi okay .

AwekKerolFahmiCheMat - Banyak info pasal relationship depa , even dia ini ada jugak kena maki dengan orang lain , tapi still blogging , Kuat sungguh , Chaiyok kak !

Dato' Onn Klon- Blog kawan aku , mula berblogger , lewat sikit dari aku , supportive dan have lots of nice idea :)

NakKurus - Blog paling best ah , menjadi aku habaq hampa , just ikut ja cakap dia * Tapi aku pun langgar jugak pantang dia , camna nak kurus -_-'


Pendapat anda mengenai blogger di Malaysia ?


Ermmm , disebabkan aku Malaysian , aku rasa bagus sangat . TipTop !
* Cuba soalan mengenai blogger di luar Malaysia , konfom kutuk habessss ^.^ 


Okay , blogger di Malaysia kebanyakkannya interesting ,
But aku suka blog lelaki 
* Erk , bukan pasai gatai nah . Pasai depa neh banyak idea , entry depa kalau tak bagi aku kencing dalam seluar buhung sangat ah


Okay , memang buhung . Aku mana kencing rata-rata .


Anda ditag untuk menjawab soalan , Saja-saja ja . Nama pun syok sendiri :)


Mirul
Fit Kenit
Munira


Wah ! Lega aku :))

BebelBanyakMalamIni ,





Old things | New things