DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

25 Random Facts About Me .
Friday, February 4, 2011 | 8:31 PM | 3 comments


Wahh , banyak interesting things tentang aku yang hampa tak tahu .
* Ermm , para blogger diminta bersabar kerana segmen memuji diri sendiri akan bermula seketika nanti -_-'

Terima Kasih kepada Alyn sebab sudi mengetag aku . 
Hurmm , aku rasa aku dah makin kamceng dengan si Alyn neh , Yay ! 
* Perasan sorang , tengok-tengok Alyn tak rasa macam itu pun .

  1. Nama diberi Noor Adilah Bt Rashid * Secantik tuan , seindah nama , Erkkkk -_-' Mula dah .
  2. HotGorgeousPreety 16 teen * Kalau boleh nak tambah macam-macam adjektif lagi .
  3. Born on 12 July 1995 * Wah , tahun babi youuuu ;p
  4. Nampak dunia di atas katil di Hosp , Sg Petani * Mula-mula keluaq , tercengang sat dan berkata dalam hati " Wah , comelnya aku " Wuwuwuuwuw -_-'
  5. Suka mengunyah , ala-ala senaman mulut * Kementerian Sukan tak nak try buad sukan mengunyah kah ?
  6. Addict of photography eventhough tak ada HDSLR , tak apa , besaq nanti aku beli guna duit sendiri * Bila tahun laa nak ada , kena kawen laki kaya neh :))
  7. Suka menonton wayang , bermain boling * Teror dah , tak macam dulu ;p , berkaraoke :)
  8. Cakap banyak ? Kalau pendiam itu bukan akulah wehh ! * Murai pun lari bila dok dengan aku .
  9. P.H.O.T.O.G.E.N.I.K * Tak paham , sila rujuk kamus Dewan edisi 6 .
  10. Pendek * Tapi masih comel wehh !
  11. Single tapi tak available * Para blogger lelaki nampaknya mula hampa yaa ;p
  12. Suka lelaki yang pendiam * Sebab orang cakap , perempuan hingaq dengan laki diam :))
  13. Takut hantu * Benci Ammar Faez sebab suka ngusik aku , Shit !
  14. Sokong Filem Mamat Khalid * Errkk , dah tolong promote , ada komisen dak ?
  15. Orang puji aku cantik , cun , comel * Orang kata , aku tak kata apa =.='
  16. Berminat dengan orang TIMUR , sebab nampak macam depa ini bermutu ,* Wah , branded gitu youuu :)
  17. Suka mengusik orang * Macam Mat Get kena , hampa nak kena ? nak ?
  18. Unexpected , tak terjangka dan tak boleh dibawa main-main * Errkk , tak terfikir lagi lah pasai nak bunuh diri itu ;p
  19. Suka music sangat-sangat , sampai belajar pun kena ada mp3 * Deuhhh , malangnya mp3 aku sedang berenang dalam loji taik .
  20. Pandai berenang * Sesiapa lemas boleh telefon saya di number 013-429 ****
  21. Specky * Ada sesiapa tahu nak jadi Spooky macam mana ? Hekkkk =='''
  22. Sangat bertanggungjawab * Pergh ! Tak boleh belah .
  23. Berminat menjadi pemimpin * Ada bakat , boleh jadi BWP neh ;p
  24. Tak kurus tak gemuk * Orang kata lah ;p
  25. Sayang Semua Orang :))
Knowing the real me is an awesome thing you ever had , Truely , the real me :) 
* Dett , okay , tipu ;)


LepasIniPakatRamaiLahMintakNumFonAku ,


Old things | New things