DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Woot Woot Bloglist !
Sunday, January 2, 2011 | 10:00 PM | 2 comments


Terjah-terjah , * ada gaya jadi ahli crew Melodi dak ? Ada , tau-tau ada :)
Blogwalking . err . tak guna kaki nahh , hanya mata , otak sahaja terlibat . ops ! tangan jua , aku tak kudung :)

Okayy , pergi blog Encik ? Cik ?Okay , woot-woot ini lelaki . HAHAHHA ! nama comel , aku pikiaq perempuan :) Dia ada tanya , macam ni " attention-attention , to all bloger , sesiapa yang mahu blog anda berada dalam senarai bloglist cik woot-woot sila , blablabla . ( baca macam dekat Airport taw , nampak kelas sedikit :))

Okayy , sebagai blogger yang baru berjinak-jinak singa . err . singa jinak ka ? Mestilah aku nak join meh , walaupun esok dah nak balik maktab terchinta huh ! * xmahu-xmahu !
Masih nak jugak-nak jugak * Manja dak ? Heee :D

Okayy , mana-mana makhluk Allah yang terbaca post ni , ini lah syarat-syaratnya , jeng3 , drumbeat please ! DomDomDomDomokun :)

  • follow Cik Woot-woot :)
  • Buat satu entry bertajuk "woot woot bloglist " . Tu yang dok buat nih .
  • Dalam entry tu hampa  letak syarat- syarat yang aku copy dari cik woot-woot ( dia yang suruh , xpercaya p tengok )
  • then nyatakan blog hampa tu kategori personal or informative  or campur campur..
  • Hampa letak kat situ URL the best entry yang hampa pernah tulis,yang ada dekat blog hampa...hampa punye entry yer,bukan aku punyer ( berapa banyak hampa daa ?)  Maximum entry hampa letak tu 3 naihh..jangan lebih lebih..lebih cik woot-woot reject    ( Kejam , HAHHHA !)
  • tag 3 orang kawan hampa,make sure they know about it . YAYYAYA !
  • tinggalkan URL entry hampa itu kat komen box cik woot-woot bukan shoutmix dia okayy , aku dah salah buat tadi , cik woot-woot nak habaq ni " saya malu " -__-'



Dah , penat aku gubah ayat dia -_-' 
Okayy , num 1 buat dah , num 2 tengah buat . Tak reti-reti ? ( Macam nyah dak ?)

Num 3 ada kat atas , Tak nampak-nampak u ? Num 4 , Okay , Cik WOot-Woot , blog ini mengenai personal la mostly , kehidupan aku yang xseberapa ini , tapi gempak ! * bajet bangga :)Num 5 , ni diaa the best entry kot , best la sangat -_-' Deuh ! 

Nah , satu . Rasa bagus kot sebab masa ini lah aku rasmikan keluaran blog ini . 
( Bajet blog macam produk , Dr . Rozmey , HAHHAHA ! ) Siap dapat maklumat berguna macam mana nak compress picture . Okay , suka :)
*Nah , dua . Okay lah , sebab ni pasal benda yang paling aku pentingkan dalam hidup . * Masih terjaga , okay :)
*Nah , tiga cukup :) Suka . Suka sebab inilah pengalaman aku sepanjang 2010 , 
Favourite year ( setakat ini lah , okay ) Dah kata personal blog , ini baru betol pasal personal .


 Num 6 , tag 3 orang kawan . Nah , hampa ditag yaww ! 


Lional Amirol :)
Oldies , Fatin Nabilah :)
Anak En . Zakree



Okay , num 7 dah buat lama dah :) Sudah siap , penat doh ! Semoga berjaya mencapapkan blog ini .
Terima kasih cik woot-woot .
Mampus lah aku kena ganyang dengan abang aku sebab guna broadband lama-lama -_-'


Best of Luck ,


Old things | New things